REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pracodawcy RP podpisali porozumienie z kard. Dziwiszem

  • Autor: PAP
  • Data: 19-01-2016, 10:55

Kardynał Dziwisz podpisał porozumienie z Pracodawcami Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie współpracy w ramach przygotowań do Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016.

REKLAMA

Porozumienie dotyczy współpracy organizacyjnej, merytorycznej i promocyjnej. W dokumencie obie strony stwierdzają, że współpraca taka może istotnie przyczynić się do usprawnienia organizacji Światowych Dni Młodzieży. Przyznają także, że "ŚDM to, oprócz wymiaru duchowego, także doskonała okazja do promocji polskiej gospodarki".

"Pracodawcy RP pragną wspierać to wydarzenie jako społecznie użyteczne, współpracując w kwestiach organizacyjnych i promocyjnych" – napisano w porozumieniu.

"To porozumienie oznacza obopólny zysk. Pracodawcy zyskają przebicie do świata, a my pomoc ze strony pracodawców" - powiedział dziennikarzom kard. Dziwisz.

"Tutaj będzie obecny cały świat, a przebicie się do świata współczesnego nie jest takie łatwe: poprzez kontakty personalne z delegacjami z całego świata poszczególne firmy mogą utorować sobie drogę. Za to się płaci w świecie, a tutaj samo przychodzi. A jeśli oni będą pomocni w przygotowaniu tych Dni, będziemy im bardzo wdzięczni" – podkreślił

Kard. Dziwisz wyraził nadzieję, że diecezja zyska wsparcie organizacyjne. "Na pewno są takie firmy; co nie znaczy, że muszą to robić za darmo" - dodał.

Kardynał powołał się także na opinie przedsiębiorców, że wybór papieża Polaka utorował im drogę do kontaktów gospodarczych na świecie. "To ja teraz mówię: długi trzeba spłacać. Spłacanie długów pomoże również w nawiązaniu nowych kontaktów, które w każdej chwili są potrzebne przedsiębiorcom" – stwierdził.

Znaczenie porozumienia podkreślił także prezydent Pracodawców RP Andrzej Malinowski. "Motywy, dla których podpisaliśmy to porozumienie, są niezwykle istotne z punktu widzenia polskich przedsiębiorstw i polskiej gospodarki" – powiedział dziennikarzom.

Jak wyjaśnił, każde duże wydarzenie o skali międzynarodowej daje możliwości dodatkowej promocji Polski. "Wbrew pozorom nie jest ważne promowanie konkretnego towaru; jeśli ten towar jest promowany w kontekście tej najważniejszej marki, jaką jest Polska, to wtedy nam jest łatwiej" – podkreślił Malinowski.

Wyraził także nadzieję, że współpraca, np. logistyczna przy organizacji ŚDM, pozwoli polskim przedsiębiorcom zdobyć dobrą markę, która będzie procentowała także w przyszłości. "Uważam, że biznes powinien korzystać ze wszystkich możliwości, jakie kraj, państwo, w tym również i Kościół, daje" – zauważył prezes Pracodawców RP. Jak zaznaczył, niebagatelną korzyścią będzie też "korzystanie z określonych praw i znaków towarowych".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 719) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 733 885)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH