Pracownicy handlu i gastronomii najgorzej oceniani przez przedsiębiorców
Baza referencji Wilczybilet.pl opublikowała statystyki zebranych do tej pory wśród przedsiębiorców opinii na temat osób zatrudnionych w ich firmach. Jak wykazuje serwis, spośród niemal 60 tysięcy ocen pracowników największy odsetek negatywnych referencji mają przedstawiciele branży handlowej.
Wilczybilet.pl zgromadził do tej pory w swojej bazie referencji około 60 tysięcy opinii, które opublikowało w nim ponad 13,5 tysiąca przedsiębiorstw. Spośród wszystkich ocen negatywnych, których jest 591 aż 274 dotyczy osób zatrudnionych w firmach zajmujących się handlem. Cała ta grupa liczy 9426 osób, a więc 2,9 proc. jej przedstawicieli zasłużyła sobie na wilczy bilet. Drugie miejsce w niechlubnym rankingu zajmują pracownicy związani z branżą gastronomiczną, czyli kelnerzy, barmani i kucharze. Spośród 7389 wszystkich przedstawicieli tych zawodów 68 uzyskało negatywną opinię i jest to 0,9 proc. całej grupy. Wśród pozostałych branż nie sposób wyróżnić tych, o podobnie wysokim udziale negatywnych referencji.
- Analiza pokazuje, że duża ilość negatywnych referencji w branżach takich jak handel czy usługi gastronomiczne wynika z faktu, że wiele osób znajduje w nich zatrudnienie okresowo, bez zamiaru dłuższego związania się pracodawcą. W negatywny sposób wpływa to na motywację do pracy i mało rzetelne podejście do wykonywanych zadań - mówi Sebastian Bazylak, PR manager Wilczybilet.pl.

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)