Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2009, 13:19
Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee

DHL Global Forwarding oferuje nowy produkt łączący gwarancję terminu dostawy ze zwrotem poniesionych kosztów w przypadku niedotrzymania czasu tranzytu.

W odpowiedzi na coraz bardziej wyrównane stawki DHL Global Forwarding proponuje nowatorską na rynku spedycyjnym ofertę skierowaną do przedsiębiorców, dla których kluczowym czynnikiem w prowadzeniu biznesu jest, prócz ceny, czas realizacji zamówienia. DHL Air First to pierwszy produkt z zakresu frachtu lotniczego, który gwarantuje dostawę w wyznaczonym terminie oraz rabaty lub całkowity zwrot kosztów transportu w przypadku opóźnienia frachtu.

Produkt DHL Air First został stworzony w odpowiedzi na sygnały z rynku. - Obejmowanie usługi gwarancją powiązaną ze zwrotem pieniędzy jest często spotykanym rozwiązaniem w innych branżach. Branża spedycyjna jest pod tym względem zupełnie nie odkrytym lądem, który postanowiliśmy zdobyć jako pionierzy. Obecna sytuacja rynkowa jest doskonałym katalizatorem wszelkich innowacyjnych rozwiązań i niestandardowych zachowań. Dlatego stworzyliśmy usługę Air First, w której proponujemy wyraźnie określone i szczegółowo sprecyzowane warunki realizacji zamówienia. W przypadku powstania opóźnień zwracamy klientowi pieniądze. Jest to więc znane na innych rynkach rozwiązanie typu money back quarantee - mówi Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding.

Nowy produkt DHL Global Forwarding charakteryzuje się tym, że firma bierze odpowiedzialność za opóźnienia frachtu wynikające nie tylko z winy DHL Global Forwarding, ale również z tych leżących po stronie współpracujących ze spedytorem podwykonawców. Do tej pory oferty firm spedycyjnych ograniczały się do standardowych gwarancji na realizację zamówienia, w większości przypadków bez realnego pokrycia w przypadku nieterminowej realizacji. DHL Global Forwarding idzie o krok dalej. - Dodatkowo, dzięki opcji „money back guarantee", jako jedyni w branży za każdy dzień zwłoki oferujemy rekompensatę w postaci zwrotu pieniędzy w wysokości proporcjonalnej do opóźnienia terminu dostarczenia przesyłki - precyzuje Piotr Iwaniuk. Zgodnie z regulaminem usługi DHL Air First, każdy klient, którego przesyłka spóźni się o jeden dzień, otrzyma od spedytora rabat w wysokości 10 proc. wartości kosztów transportu. Jeśli ładunek nie dotrze w ciągu dwóch dni od upłynięcia terminu, wysokość rabatu wyniesie już 15 proc. Za kolejne opóźnienia klient otrzyma dalsze rabaty, zaś w przypadku przekroczenia dziesięciu dni w realizacji zamówienia DHL Global Forwarding zwróci klientowi pełne koszty transportu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH