Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Green Factory Logistics: W naszej ofercie mamy niestandardowe rozwiązania

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-07-2012, 13:38
Prezes Green Factory Logistics: W naszej ofercie mamy niestandardowe rozwiązania
Piotr Pietrzykowski, prezes Green Factory Logistics (fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl)

Oferujemy specjalne usługi dotyczące warzyw. Są one adresowane do zagranicznych producentów, którzy nie otworzyli w Polsce swojego oddziału. Kiedy chcą oni handlować z funkcjonującymi w Polsce sieciami, proponujemy im niestandardowe rozwiązanie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Pietrzykowski, prezes Green Factory Logistics.

- Czy w ramach działalności logistycznej Pana firma oferuje jakiegoś rodzaju szczególne usługi?

- Oferujemy specjalne usługi dotyczące warzyw. Są one adresowane do naszych klientów zagranicznych, którzy nie otworzyli w Polsce swojego oddziału. Kiedy chcą oni handlować z funkcjonującymi w Polsce sieciami, proponujemy im niestandardowe rozwiązanie. Polega ono na tym, że odbieramy od klienta, np. w Hiszpanii, Grecji lub we Włoszech, towar. Następnie przywozimy go do Polski. Na miejscu konfekcjonujemy, przebieramy warzywa i przeprowadzamy ich kontrolę jakościową. Ostatecznie, zgodnie z dyspozycją klienta, wysyłamy towar do odbiorcy końcowego. Dzięki takiej organizacji logistyki, nasz klient z Hiszpanii, bądź Włoszech, nie musi uruchamiać w Polsce działalności i ponosić związanych z nią kosztów. Zapewniamy mu rozwiązania dokładnie dopasowane do jego potrzeb.

- Jak układa się współpraca Green Factory Logistics z sieciami handlowymi?

- Któryś z naszych klientów zauważył kiedyś, że staramy się niejako podwójnie - ponieważ na jednym samochodzie dostarczamy do sklepów zarówno produkty ze znakiem Green Factory, jak i towary od firm zewnętrznych. Jako grupa wiemy jak wyglądają negocjacje z sieciami. Zdajemy sobie sprawę, że nieraz są to trudne rozmowy. Jednocześnie, handlując z operatorami sieciowymi, poznaliśmy warunki, których wymagają tego typu partnerzy biznesowi. Dzięki tej wiedzy, jesteśmy w stanie zaproponować odpowiednią dla konkretnej firmy usługę logistyczną.

- Sieci handlowe często stawiają ostre warunki...

- To prawda. Operatorzy handlowi bardzo rygorystycznie podchodzą np. do kwestii godzin awizacji. Jeśli chce się z nimi współpracować, trzeba się do tych warunków dostosować. Jeśli samochód podjeżdża pod obiekt sieci już po godzinie awizacji, zgodnie z umową, operator może odmówić przyjęcia towaru.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH