REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Maspeksu: Innowacje są warunkiem dalszego rozwoju naszej grupy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 12-06-2012, 10:50
Prezes Maspeksu: Innowacje są warunkiem dalszego rozwoju naszej grupy
Na zdj. prezes Maspeksu Krzysztof Pawiński

Zarząd grupy Maspex jest zadowolony z pierwszych efektów sprzedaży nowych produktów Lubelli i Tigera, jednak więcej spółka będzie mogła powiedzieć na jesieni. Jak deklaruje prezes firmy Krzysztof Pawiński, na razie spółka nie planuje wchodzić w takie kategorie produktów jak izotoniki, jednak cały czas pracuje nad poszerzeniem oferty o nowe produkty.

REKLAMA

Przypomnijmy, że Maspex wprowadził niedawno pod marką Lubella sosy i fiksy, a pod marką Tiger wodę energetyczną T-Water. Z kolei marka Kubuś powiększyła się o funkcjonalną wodę dla dzieci Kubuś Waterrr Sport.

- To, jak sprzedają się nowe produkty będzie można ocenić dopiero po jakimś czasie. Jeśli wprowadzamy coś na początku roku, a w kwietniu - maju zaczyna się sezon, to na to pytanie będziemy mogli odpowiedzieć jesienią. Na tym etapie mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z pierwszych wyników sprzedaży - mówi Krzysztof Pawiński w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Prezes podkreśla, że sosy to tylko uzupełnienie oferty Lubelli, która jest numerem jeden na rynku makaronów. Firma nie planuje natomiast wchodzić w segment żywności dla niemowląt. - Mamy silne kompetencje w obszarze produktów dla dzieci powyżej 3 lat, ale to nie znaczy, że będziemy dobrzy w produktach dla niemowląt. To są dwie, zupełnie inne kategorie - tłumaczy Krzysztof Pawiński. Dodaje, że nie jest także rozważane poszerzenie oferty o izotoniki.

Nie oznacza to jednak, że Maspex rezygnuje z nowości. - Oczywiście cały czas pracujemy nad nowymi projektami, jednak powiemy o nich dopiero wtedy, kiedy będą wprowadzane na rynek - mówi prezes Maspeksu.

Jego zdaniem, dalszy rozwój będzie możliwy, pod warunkiem innowacyjnego podejścia do kategorii, w których działa spółka.

- Uważamy, że jeśli dana marka ma silne kompetencje, to w pewnym obszarze wokół niej można z powodzeniem lokować produkty, które w naturalny sposób będą stanowić jej uzupełnienie. Przykładem są sosy, czy fiksy, które wprowadziliśmy na rynek w tym roku - mówi Krzysztof Pawiński.

- Również na rynku napojów energetycznych powinno się szukać innowacji, bo takie działania są dobre dla rozwoju całej kategorii. Oznacza to próbę dobrego odczytywania potrzeb konsumenckich i dopasowania pod to odpowiedniej oferty. Wyróżnienie to przede wszystkim unikalne nowości, to dobra komunikacja z konsumentem, to także czasem złamanie pewnego kodu w danej kategorii - odważenie się na coś, co nie mieści się w percepcji danej kategorii, którą widzimy jako zdefiniowaną i jasno określoną - dodaje.

Przeczytaj także:

Prezes Maspeksu: Cała branża ma przed sobą kolejny rok podwyżek cen

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH