REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Nestle Polska: Chcemy tworzyć trwałe lokalne inwestycje w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2016, 09:58
Prezes Nestle Polska: Chcemy tworzyć trwałe lokalne inwestycje w Polsce
Simon Smith, prezes Nestle Polska, fot. Nestle

-  Mamy ponad 6 tys. polskich dostawców, od których pochodzi 70 proc. surowców wykorzystywanych do produkcji, w tym materiałów opakowaniowych. 80 proc. produktów, które sprzedajemy na polskim rynku zostało wytworzone w polskich zakładach. W ciągu ostatnich 10 lat zainwestowaliśmy w Polsce 3 mld zł - mówi Simon Smith, prezes Nestle Polska.

REKLAMA

Prezes Nestle Polska przyznał, że, choć firma ma obecnie zasięg globalny, to jest dumna z inwestycji i działań o charakterze lokalnym. Jak przypomniał, ostatnią dużą inwestycją Nestle w Polsce były uruchomione w 2015 r. podwrocławskie zakłady produkujące karmę dla zwierząt.

- Zainwestowaliśmy pod Wrocławiem 800 mln zł w ciągu ostatnich dwóch lat i obecnie zatrudniamy tam 600 osób, a w przyszłości prognozujemy dalszy rozwój tej placówki - dodał.

Smith przypomniał, że ważnym elementem filozofii wartości Nestle jest wspieranie aktywnego stylu życia. - W 2015 roku nawiązaliśmy partnerstwo z Polską Federacją Lekkiej Atletyki. W ramach tego programu w roku 2016 100 tys. polskich dzieci uczestniczyło w różnych zajęciach sportowych - dodał.

Prezes Nestle przekonywał, że, zgodnie z założeniami globalnej strategii, koncern także w Polsce chce zmierzyć się z problemem wysokiego bezrobocia wśród ludzi młodych.

- Co czwarta młoda osoba w Polsce pozostaje bez zatrudnienia, a w niektórych rejonach kraju ten wskaźnik jest jeszcze wyższy. To rodzi obawę, że stracimy całe pokolenie. Dlatego w ciągu ostatnich trzech lat daliśmy szansę zatrudnienia 2 tys. młodych ludzi poprzez praktyki, szkolenia zawodowe, staże oraz trwałe miejsca pracy. Żeby trwale zwalczyć problem bezrobocia wśród młodych potrzebne jest połączenie wysiłków sektora publicznego i prywatnego - dodał.

Według Simona Smitha rozwój firmy Nestle opiera się na społecznej odpowiedzialności.

- To stanowi o naszej sile. Zawsze patrzymy na swoje działania pod kątem wpływu, jaki wywieramy na społeczeństwo. Jesteśmy przekonani, że przyszłe pokolenia nie będą patrzeć na nasze wyniki finansowe, ale ocenią nas ze względu na to, co my jako firma zrobiliśmy dla rozwoju społeczeństwa. Jeśli mamy dalej się rozwijać i rosnąć to jestem przekonany, że nasze działanie zawsze będzie zgodnie ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Tylko to może zapewnić kolejne 150 lat rozwoju Nestle - dodał.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: Nescafe, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lin, Nesquik, Nałęczowianka, Manhattan oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4,5 tys. pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (30 731) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 149)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH