REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Spomleku na VI FRSiH: Nieporozumieniem jest próba promowania polskiej żywności. To zbyt ogólne hasło

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-11-2013, 16:13
Prezes Spomleku na VI FRSiH: Nieporozumieniem jest próba promowania polskiej żywności. To zbyt ogólne hasło
Edward Bajko, prezes zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek

Edward Bajko, prezes zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek oraz Andrzej Blikle, wiceprezes rady nadzorczej A.Blikle zwrócili uwagę na słabą promocję polskiej żywności na świecie. Debatowali na ten temat podczas sesji inauguracyjnej zatytułowanej „Patriotyzm gospodarczy czy już protekcjonizm - sektor spożywczy w polityce krajów UE" w czasie VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA
Edward Bajko, prezes Spolmleku, zwrócił uwagę podczas VI Forum Rynku Spożywwczego i Handlu, w czasie sesji inauguracyjnej na problem z budowaniem polskiej marki żywności.

- Hasło promujmy polską żywność jest za ogólne, nie da się wypromować całej żywności z naszego kraju. Konsument musi mieć konkretną informację o danym brandzie i produkcie. Jeśli udało się polskim firmom wypromować np. ciastka czy sery, to to jest sygnał dla świata, że inne ciatska i sery z Polski są dobre ale nie oznacza to wcale, że cała polska żywność jest pozytywnie odbierana przez światowych konsumentów - twierdzi Edward Bajko.

Jego zdaniem wydajemy pieniądze na promocję czegoś, czego wypromować się nie da.
- Żaby to zmienić muszą powstać polskie silne firmy, które za własne pieniądze wypromują polskie produkty w konkretnych kategoriach - dodaje prezes Spolmleku.

Podobnego zdania jest Andrzej Blikle, wiceprezes rady nadzorczej A.Blikle. - Hasło „dobra żywność francuska" to suma opinii o francuskich serach, winach ale nie przenosi się już na francuską whisky - twierdzi Andrzej Blikle. Dlatego jego zdaniem polskie firmy spożywcze powinny budować różnego rodzaju marki, w różnych kategoriach i próbować je promować.

- Małe firmy muszą budować markę organicznie, poprzez dbanie o jakość produktu. Jednak najlepszą komunikacją marketingową dla małych firm jest sam produkt - twierdzi Andrzej Blikle.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH