Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Spomleku na VI FRSiH: Nieporozumieniem jest próba promowania polskiej żywności. To zbyt ogólne hasło

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-11-2013, 16:13
Prezes Spomleku na VI FRSiH: Nieporozumieniem jest próba promowania polskiej żywności. To zbyt ogólne hasło
Edward Bajko, prezes zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek

Edward Bajko, prezes zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek oraz Andrzej Blikle, wiceprezes rady nadzorczej A.Blikle zwrócili uwagę na słabą promocję polskiej żywności na świecie. Debatowali na ten temat podczas sesji inauguracyjnej zatytułowanej „Patriotyzm gospodarczy czy już protekcjonizm - sektor spożywczy w polityce krajów UE" w czasie VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Edward Bajko, prezes Spolmleku, zwrócił uwagę podczas VI Forum Rynku Spożywwczego i Handlu, w czasie sesji inauguracyjnej na problem z budowaniem polskiej marki żywności.

- Hasło promujmy polską żywność jest za ogólne, nie da się wypromować całej żywności z naszego kraju. Konsument musi mieć konkretną informację o danym brandzie i produkcie. Jeśli udało się polskim firmom wypromować np. ciastka czy sery, to to jest sygnał dla świata, że inne ciatska i sery z Polski są dobre ale nie oznacza to wcale, że cała polska żywność jest pozytywnie odbierana przez światowych konsumentów - twierdzi Edward Bajko.

Jego zdaniem wydajemy pieniądze na promocję czegoś, czego wypromować się nie da.
- Żaby to zmienić muszą powstać polskie silne firmy, które za własne pieniądze wypromują polskie produkty w konkretnych kategoriach - dodaje prezes Spolmleku.

Podobnego zdania jest Andrzej Blikle, wiceprezes rady nadzorczej A.Blikle. - Hasło „dobra żywność francuska" to suma opinii o francuskich serach, winach ale nie przenosi się już na francuską whisky - twierdzi Andrzej Blikle. Dlatego jego zdaniem polskie firmy spożywcze powinny budować różnego rodzaju marki, w różnych kategoriach i próbować je promować.

- Małe firmy muszą budować markę organicznie, poprzez dbanie o jakość produktu. Jednak najlepszą komunikacją marketingową dla małych firm jest sam produkt - twierdzi Andrzej Blikle.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.