Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes trnd Polska: Konsumenci chcą tworzyć realną więź z markami (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2017, 15:04
Prezes trnd Polska: Konsumenci chcą tworzyć realną więź z markami (wideo)
Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska/ fot. PTWP

- Właściciele wielu marek spożywczych w Polsce deklarują, że nasłuchują potrzeb konsumentów, oczekują od nich pewnego rodzaju feedbacku na temat tego co się dzieje z ich produktem. Czy tak naprawdę jest - ja tego nie wiem. Wiem jednak, że z badań wynika, że zwykły konsument końcowy chciałby stworzyć realną więź z marką - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska.

 

 - 58 proc. badanych deklaruje, że chciałoby mieć swój głos w rozwoju marek. Na świecie to się już dzieje, konsumenci faktycznie mają realny wpływ na rozwój asortymentu firm. Myślę, że u nas potencjał rozwoju w tym zakresie jest olbrzymi - dodaje Rafał Krauze.

Jego zdaniem na pewno działania w social mediach są koniecznością dla każdej marki. Jednak wyzwaniem dla wszystkich marek jest przemyślana strategia social media i dobry pomysł na komunikację z konsumentami. - W każdej firmie powinien był ktoś odpowiedzialny za dialog marki z konsumentem. Bo to jest dialog, a nie jest komunikacja pasywna z lat 90-tych. Marka powinna wziąć pod uwagę, że po drugiej stronie jest żywy człowiek, który czuje, ma swoje doświadczenia, interferuje - zapewnia Rafał Krauze.

I podkreśla, że Facebook będzie się rozwijał, będzie wciąż wychodził naprzeciw markom, głównie z targetowaną reklamą, która będzie się pokazywać konkretnym osobom lub w konkretnym kontekście. - Marki powinny wziąć to pod uwagę - dodaje.

Rafał Krauze wziął udział w X Forum Rynku Spożywczego i Handlu w panelu pt. "Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu".

Rafał Krauze z trnd Polska na X FRSiH: Konsumenci bronią marek, które lubią i cenią

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 044) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.