Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes trnd Polska: Konsumenci chcą tworzyć realną więź z markami (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2017, 15:04
Prezes trnd Polska: Konsumenci chcą tworzyć realną więź z markami (wideo)
Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska/ fot. PTWP

- Właściciele wielu marek spożywczych w Polsce deklarują, że nasłuchują potrzeb konsumentów, oczekują od nich pewnego rodzaju feedbacku na temat tego co się dzieje z ich produktem. Czy tak naprawdę jest - ja tego nie wiem. Wiem jednak, że z badań wynika, że zwykły konsument końcowy chciałby stworzyć realną więź z marką - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska.

 

 - 58 proc. badanych deklaruje, że chciałoby mieć swój głos w rozwoju marek. Na świecie to się już dzieje, konsumenci faktycznie mają realny wpływ na rozwój asortymentu firm. Myślę, że u nas potencjał rozwoju w tym zakresie jest olbrzymi - dodaje Rafał Krauze.

Jego zdaniem na pewno działania w social mediach są koniecznością dla każdej marki. Jednak wyzwaniem dla wszystkich marek jest przemyślana strategia social media i dobry pomysł na komunikację z konsumentami. - W każdej firmie powinien był ktoś odpowiedzialny za dialog marki z konsumentem. Bo to jest dialog, a nie jest komunikacja pasywna z lat 90-tych. Marka powinna wziąć pod uwagę, że po drugiej stronie jest żywy człowiek, który czuje, ma swoje doświadczenia, interferuje - zapewnia Rafał Krauze.

I podkreśla, że Facebook będzie się rozwijał, będzie wciąż wychodził naprzeciw markom, głównie z targetowaną reklamą, która będzie się pokazywać konkretnym osobom lub w konkretnym kontekście. - Marki powinny wziąć to pod uwagę - dodaje.

Rafał Krauze wziął udział w X Forum Rynku Spożywczego i Handlu w panelu pt. "Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu".

Rafał Krauze z trnd Polska na X FRSiH: Konsumenci bronią marek, które lubią i cenią

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH