Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Procter&Gamble wchodzi w nowy segment

  • Autor: Onet.pl/Bloomberg News
  • Data: 07-09-2010, 12:04

Procter&Gamble już nie zadowala się sprzedażą środków piorących – teraz chce również prać ubrania swoich klientów w pralniach chemicznych - podaje Onet.pl za Bloomberg News.

Największy na świecie producent towarów konsumpcyjnych zamierza rozwinąć licencjonowane pralnie Tide Dry Cleaners na całe USA.

Jak podaje Onet.pl - firmie P&G brakowało doświadczenia w franchisingu, więc złamała swoją obowiązującą od dziesięcioleci zasadę awansowania ludzi wewnątrz firmy i zatrudniła Williama Van Eppsa, który kierował franchisingiem w PepsiCo. P&G stworzyła firmę o nazwie Agile Pursuit Franchising Inc. i postawiła Van Eppsa na jej czele.

Jego zespół kładzie nacisk na wygodę klientów. Każda pralnia wyposażona jest w podwójne stanowisko obsługi klientów zmotoryzowanych i szafki przeznaczone do odbioru ubrań po zamknięciu pralni. Na miejscu na dzieci czekają lizaki, a dla psów suchy pokarm, oczywiście firmy P&G - czytamy na Onet.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH