Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci suplementów diety wydaja krocie na reklamy

  • Autor: Forbes
  • Data: 06-05-2011, 11:24

Producenci suplementów diety szybko zbijają fortuny na tych, którzy zamiast właściwego odżywiania wolą farmaceutyczny fast food - podaje "Forbes".

Sukces preparatu w dużej mierze zależy od tego, jaką dolegliwość (nie chorobę) firma jest w stanie wykreować, potem wymyślić na nią lek i odpowiednio często go reklamować. W Polsce świetnie sobie z tym radzą rodzime przedsiębiorstwa: Aflofarm, Hasco-Lek, NP Pharma, ASA Polski Lek (Maspex) oraz czeski Walmark i szwedzki Naturell, do których łącznie należy większość rynku.

Pabianicki Aflofarm w 2011 r. wypuści na rynek 50 nowych, czyli pięć, dziesięć razy tyle co konkurencja. Jednocześnie promuje w mediach 88 preparatów i w 2010 r. stał się największym reklamodawcą z sektora farmaceutycznego.

Właściciele firmy twierdzą, że stale otrzymują propozycje kupna udziałów zarówno od firm spożywczych, jak i od Big Pharmy (12 największych koncernów farmaceutycznych świata).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH