Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci wspólnie promują polskie produkty

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2009, 13:58

Czy możemy być dumni z polskich produktów? Czy kupując polskie produkty przyczyniamy się do szybszego rozwoju rodzimej gospodarki i wpływamy na poprawę jakości naszego życia? Tak - przekonują razem polscy przedsiębiorcy oraz twórcy kampanii gospodarczej „Kupuj Nasze - są powody do dumy", który rozpoczyna się 21 marca.

Kampania będzie prowadzona do końca 2009 roku na kilku obszarach. Jej pierwszym etapem jest ogólnopolska kampania społeczna. Drugi etap to komercyjna kampania reklamowa polskich firm, bazująca na motywach komunikacyjnych kampanii społecznej. Przedsięwzięcie jest pierwszą w Polsce inicjatywą łączącą oddziaływanie tzw. serialu reklamowego z wartościami kampanii społecznej. Na tym etapie organizatorzy
proponują polskim firmom wyjątkowe warunki produkcji i emisji 15 sekundowego spotu telewizyjnego utrzymanego w konwencji filmu reklamowego kampanii społecznej.

Pierwszymi polskimi markami, które już od kwietnia będą w ten sposób się promować są Krakowski Kredens i Bakoma. Trwają rozmowy z kolejnymi polskimi firmami zainteresowanymi udziałem w projekcie.

Ostatnim etapem projektu będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które aktywnie włączają się w ideę promowania wysokiej jakości polskich produktów. Celem programu jest przedstawienie w jaki sposób kupowanie
dobrych polskich produktów stymuluje popyt wewnętrzny i wpływa na dalszy dynamiczny rozwój przedsiębiorczości, rynku pracy i całego kraju.


"Kupuj Nasze - są powody do dumy" to już trzecia kampania gospodarcza prowadzona przez DEMO Effective Launching. Zorganizowana w 2001 roku kampania "Zadbaj o swoją markę" doprowadziła do wzrostu budżetów reklamowych polskich firm z 15 do 22 procent. Przeprowadzona trzy lata później akcja „Kupując polskie produkty dajesz pracę" zaowocowała wzrostem liczby patriotów konsumenckich w polskim społeczeństwie z 5 do 13 procent.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH