Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty premium muszą wyróżniać się na półce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2014, 12:56
Produkty premium muszą wyróżniać się na półce
Produkty premium powinny wyróżniać się na półce

Dla projektantów produkty premium są najciekawsze, bo pozwalają na więcej kreatywności, nietypowe rozwiązania graficzne, niecodzienne materiały itd. Co powinno je wyróżniać? Produkty premium muszą charakteryzować się pewnego rodzaju dostojnością. Wykorzystuje się tu na rzadziej spotykane materiały, lakierowanie, nietypowe farby, kształty itd. Chodzi o to, by możliwie najbardziej odróżnić się od standardowych produktów z tego segmentu.

Kolorystyka to niezwykle ważny element opakowań premium. Kolorystyka opakowań z wyższej półki powinna być zgodna z daną kategorią i światem marki oraz szybko prowadzić do odpowiednich skojarzeń konsumenckich. - Dlatego reklamując produkty szybko psujące się unikamy zieleni, która mogłaby sugerować nieświeżość, a wodę pijemy z barwionych na niebiesko butelek. Kolor opakowania dopełnia harmonii. Pstrokate opakowania bardziej wyróżniają się na półkach, ale jeśli produkt ma być kojarzony z kategorią premium, zwykle ma oszczędny i stonowany design - komentuje Andrzej Kownacki, Creative Director, San Markos.

Poza tym projektanci tworząc nadruk na opakowaniach z wyższej półki skupiają się nad stworzeniem propozycji którą wzbudzi emocje u konsumenta podczas momentu otwarcia zakupionego produktu. - Nadruk wewnątrz, czy zastosowanie tuszy, które zmieniają kolory pod wpływem temperatur, to propozycje coraz częściej stosowane - twierdzi Marcin Sowik, innovation & development manager Smurfit Kappa.
Marcin Sowik z firmy Smurfit Kappa, dodaje, że tworząc ochronę dla produktu premium, zwraca się coraz większa uwagę na personalizacje oraz porcjowanie. - Mniejsze porcje wyglądają bardziej ekskluzywnie - dodaje ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.