Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocja polskiej żywności za ponad 200 mln zł. Na tym nie koniec

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 18-06-2012, 07:59
Promocja polskiej żywności za ponad 200 mln zł. Na tym nie koniec
Na 19 programach promocyjnych z Polski z pewnością się nie skończy

Polska ma już na swoim koncie 17 programów promocyjnych wartych niemal 50 mln euro, czyli ponad 200 mln zł. W najbliższych dniach Komisja Europejska ogłosi oficjalnie, że wesprze finansowo dwie kolejne polskie kampanie. Jak ustaliła "Rzeczpospolita", chodzi o programy przygotowane przez Polską Izbę Mleka oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM).

Bruksela zgodziła się na kampanię informacyjną na temat mleka i wołowiny w Polsce - dowiedziała się "Rzeczpospolita". Ich łączna wartość to nieco ponad 4 mln euro, czyli niemal 17,5 mln zł. Połowę tej kwoty dostaną od Unii Europejskiej.

Na 19 programach promocyjnych z Polski z pewnością się nie skończy. Na akceptację Komisji Europejskiej czekają już bowiem trzy kolejne wnioski z naszego kraju: promocja wieprzowiny, drobiu i wołowiny (Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP); promocja wieprzowiny wysokiej jakości produkowanej w systemie QAFP (Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI); kampania informacyjną na temat produktów regionalnych (ARR) - podaje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • prowokator 18-06-2012, 12:30:
Witku to nie podatnik zrzuca się na tą reklamę tylko rolnicy sprzedając płody rolne mają na fakturze potrącane pieniądze na fundusz promocji i to są te pieniądze .Jedynie fundusze to druga część które dokłada UE pośrednio pochodzą od podatników ale chciało miasto do UE to niech buli .Rolnicy w większości nie chcieli akcesji z tym kołchozem wiedząc jak to się skończy więc narodowy przekręt trwa .
  • Kuba 18-06-2012, 12:24:
A ileż mieszkańców i jak bogate są te kraje typu BiH, Kosowo, nie mówiąc o krajach sąsiednich typu Białoruś, Ukraina? Japonia to 3 potęga gospodarcza świata, Wietnam to tygrys gospodarczy, podobnie jak Kambodża. Trzeba sprzedawać tam gdzie jest popyt, nie ważne czy blisko czy nie. Ja jestem zwolennikiem promocji polskiej żywności w Azji i w Ameryce, bo czas najwyższy wyjść z Europy.
Brawo dla pomysłodawców.
  • Świniarz 18-06-2012, 11:55:
Dokładnie . Leśne dziadki polataja po Japoniach , Wietnamach, Kambodżach. A tu niedaleka takie fajne kraje jak Bośnia, Kosowo - nie wspomnę o najbliższych sąsiadach. Ale co tam . Znowu nasi najwięksi producenci będą mieli stoiska w kącie koło toalet na Sialu . Stoiska polskiego nie będzie. Nic to. Od czasu do czasu trzeba polatać

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH