Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocja polskiej żywności za ponad 200 mln zł. Na tym nie koniec

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 18-06-2012, 07:59
Promocja polskiej żywności za ponad 200 mln zł. Na tym nie koniec
Na 19 programach promocyjnych z Polski z pewnością się nie skończy

Polska ma już na swoim koncie 17 programów promocyjnych wartych niemal 50 mln euro, czyli ponad 200 mln zł. W najbliższych dniach Komisja Europejska ogłosi oficjalnie, że wesprze finansowo dwie kolejne polskie kampanie. Jak ustaliła "Rzeczpospolita", chodzi o programy przygotowane przez Polską Izbę Mleka oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM).

Bruksela zgodziła się na kampanię informacyjną na temat mleka i wołowiny w Polsce - dowiedziała się "Rzeczpospolita". Ich łączna wartość to nieco ponad 4 mln euro, czyli niemal 17,5 mln zł. Połowę tej kwoty dostaną od Unii Europejskiej.

Na 19 programach promocyjnych z Polski z pewnością się nie skończy. Na akceptację Komisji Europejskiej czekają już bowiem trzy kolejne wnioski z naszego kraju: promocja wieprzowiny, drobiu i wołowiny (Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP); promocja wieprzowiny wysokiej jakości produkowanej w systemie QAFP (Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI); kampania informacyjną na temat produktów regionalnych (ARR) - podaje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • prowokator 18-06-2012, 12:30:
Witku to nie podatnik zrzuca się na tą reklamę tylko rolnicy sprzedając płody rolne mają na fakturze potrącane pieniądze na fundusz promocji i to są te pieniądze .Jedynie fundusze to druga część które dokłada UE pośrednio pochodzą od podatników ale chciało miasto do UE to niech buli .Rolnicy w większości nie chcieli akcesji z tym kołchozem wiedząc jak to się skończy więc narodowy przekręt trwa .
  • Kuba 18-06-2012, 12:24:
A ileż mieszkańców i jak bogate są te kraje typu BiH, Kosowo, nie mówiąc o krajach sąsiednich typu Białoruś, Ukraina? Japonia to 3 potęga gospodarcza świata, Wietnam to tygrys gospodarczy, podobnie jak Kambodża. Trzeba sprzedawać tam gdzie jest popyt, nie ważne czy blisko czy nie. Ja jestem zwolennikiem promocji polskiej żywności w Azji i w Ameryce, bo czas najwyższy wyjść z Europy.
Brawo dla pomysłodawców.
  • Świniarz 18-06-2012, 11:55:
Dokładnie . Leśne dziadki polataja po Japoniach , Wietnamach, Kambodżach. A tu niedaleka takie fajne kraje jak Bośnia, Kosowo - nie wspomnę o najbliższych sąsiadach. Ale co tam . Znowu nasi najwięksi producenci będą mieli stoiska w kącie koło toalet na Sialu . Stoiska polskiego nie będzie. Nic to. Od czasu do czasu trzeba polatać

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 137) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH