Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocja żywności na szczycie NATO w Warszawie: czekoladki, miody i...gruzińskie wino

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-07-2016, 12:15
Promocja żywności na szczycie NATO w Warszawie: czekoladki, miody i...gruzińskie wino
Delegaci na szczyt NATO w Warszawie otrzymali polskie miody pitne i śliwki w czekoladzie. fot. shutterstock

Ministerstwo Spraw Zagranicznych wykorzystało organizowany w Warszawie w dniach 8-9 lipca szczyt NATO do promocji polskiej żywności. Gościom szczytu zaserwowano m.in. śliwki w czekoladzie i miody pitne.

Organizacja w stolicy Polski największego w historii NATO szczytu była świetną okazją do promocji polskich produktów spożywczych. W dniach 8-9 lipca do Warszawy zjechało 2,1 tys. członków delegacji oficjalnych towarzyszący prezydentom i premierom. Każdy z nich otrzymał zestaw upominkowy, w skład którego wchodziły polskie produkty spożywcze.

MSZ zakupił 2,1 tys. opakowań "Śliwki książęcej w czekoladzie" wyprodukowanej przez firmę Śnieżka-Invest sp. z o.o. z siedzibą w Świebodzicach. Koszt ww. zamówienia wyniósł 28 tys. 903 zł brutto.

Jednocześnie dla przedstawicieli mediów zakupiono 1,8 tys. szt. opakowań miodów pitnych , którego producentem jest Spółdzielnia Pszczelarska APIS z siedzibą w Lublinie. Koszt ww. zamówienia wyniósł 44 tys. 280 zł - poinformowało nas Biuro Rzecznika Prasowego MSZ.

Jak informuje ministerstwo, decyzja o podjęciu działań promocyjnych przy okazji organizacji szczytu zapadła ponad rok temu na wczesnym etapie organizacyjnym.

- Zapytanie ofertowe skierowano do kilku producentów ww. produktów spożywczych, spośród których dokonano wyboru tych podmiotów, które oferowały atrakcyjne warunki finansowe, odpowiednią jakość produktu, szybki czas dostawy i ciekawy pomysł opakowania produktu. Ważnym kryterium było m.in. doświadczenie i działalność wykonawcy. Jednym z najważniejszych elementów wyboru pozostał jednak element promocji polskiej marki. Podobnie jak Brytyjczycy w czasie poprzedniego Szczytu w Walii promowali regionalne produkty spożywcze oraz whisky, tak my chcieliśmy zaprezentować produkty tradycyjnie kojarzone z Polską. Z których możemy być dumni - poinformowało MSZ.

W organizację szczytu włączyła się także Ambasada Gruzji w Warszawie, która zaproponowała obdarowanie uczestników szczytu gruzińskim winem z dedykowaną Szczytowi NATO etykietą.

- Przyjęliśmy tę inicjatywę z życzliwą przychylnością. Jak wiadomo, jedną z sesji szczytu było posiedzenie Komisji NATO-Gruzja (NGC) na szczeblu ministrów spraw zagranicznych. Jej uczestnicy zostali obdarowani angielskojęzyczną publikacją „Pod skrzydłami Rzeczypospolitej. Emigracja gruzińska w Polsce 1921-1939”oraz symboliczną butelką wspomnianego wina - poinformowało MSZ.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH