Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

QSL: Polski rynek jest zdominowany przez nietransparentne hurtownie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-11-2016, 16:16
QSL: Polski rynek jest zdominowany przez nietransparentne hurtownie
Florian Entrich, dyrektor zarządzający Meyer Quick Service Logistics

QSL rozwija się od 2007 roku jako operator logistyczny sieci typu QSR (quick service restaurants). Nasz model biznesowy jest oparty na dostawach one-stop-shop z wykorzystaniem floty multi-temperature. Długoterminowe, głębokie relacje z klientami umożliwiają nam skupienie się na zapewnieniu najwyższej jakości usług – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Florian Entrich, dyrektor zarządzający Meyer Quick Service Logistics.

Jak mówi, firma integruje wymagania klientów ze swoimi rozwiązaniami IT, dzięki czemu procedury są wydajne. - Zazwyczaj nasi klienci pozyskują produkty strategiczne na własną rękę i od tego punktu przejmujemy cały proces zarządzania łańcuchem dostaw według przygotowanych wcześniej procedur. Korzystając z tego modelu działania od 10 lat sukcesywnie rozwijamy się i obecnie działamy na 14 rynkach w Europie (do naszych klientów należy m.in. grupa AmRest), codziennie obsługujemy ponad 2 500 restauracji – mówi Florian Entrich.

- W naszej ocenie polski rynek jest wciąż zdominowany przez hurtownie, które nie chcą prowadzić transparentnej polityki odnośnie kosztów oraz pochodzenia i pozyskiwania produktów. Generalnie wiele hurtowni skupia się na obrocie produktami, a logistyka jest jedynie jednym z aspektów ich działania – uważa dyrektor zarządzający Meyer Quick Service Logistics.

Podkreśla, że QSL skupia się na logistyce, by zapewnić jak najlepsze standardy usług oraz najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów. - Nasze działania opieramy na przejrzystej polityce cenowej, ponieważ nie chcemy czerpać zysków, czy ponosić strat na wartości samych produktów – mówi dyrektor Entrich.

Grupa Meyer Quick Service Logistics, do której należy QSL Polska, została założona w 1949 przez Ludwiga Meyera, obecnie zarządza nią trzecie pokolenie rodziny założycieli. Na rynku niemieckim jest liderem w sektorze logistyki dla branży spożywczej. Grupa Meyer QSL działa na terenie 14 krajów w Europie, w Polsce jest obecna od 2014 roku. W pięciu centrach logistycznych w Polsce (dwa magazyny oraz trzy centra cross-dock) pracuje 120 pracowników. Najwyższa jakość i terminowość usług zostały potwierdzone międzynarodowym certyfikatem IFS – International Food Standard z wynikiem high level.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.