Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

QuarticOn stawia na obecność na SaaS-owych platformach zakupowych i oszczędności kosztowe

III kwartał br. upłynął technologicznej spółce QuarticOn głównie pod znakiem działań skoncentrowanych na rozwoju kanału SaaS i optymalizacji kosztów. QuarticOn realizował w tym okresie działania deweloperskie nad aplikacją Happy Cart by QuarticOn na globalnej platformie Shopify.com. Finalnie aplikacja ta została oficjalnie udostępniona użytkownikom Shopify 7 listopada, a Spółka uzyskała dostęp do ponad 1 mln potencjalnych klientów z całego świata. Poza Shopify, QuarticOn jest obecny już na kilku platformach zakupowych - polskiej platformie Shoper.pl, czeskiej Shoptet.cz oraz słowackich Shoptet.sk i CreativeSites.sk, skupiających łącznie ponad 30 tys. sklepów online.

QuarticOn stawia na obecność na SaaS-owych platformach zakupowych i oszczędności kosztowe
fot. Unsplash

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 15-11-2019, 15:04

W okresie lipiec - wrzesień 2019 r. QuarticOn wypracował 1,09 mln zł przychodów ze sprzedaży, z czego 35% stanowiła sprzedaż zagraniczna. Był to również kolejny kwartał poprawy wyniku EBITDA, który - dzięki realizowanemu programowi optymalizacji wydatków - był o 0,13 mln zł wyższy niż w poprzednim kwartale br.

W III kwartale 2019 r. QuarticOn koncentrował się nad integracją wtyczek na kolejnych SaaS-owych platformach e-commerce, w efekcie czego we wrześniu zadebiutował na CreativeSites.sk. oraz wprowadził zmiany ofertowe na Shoper.pl. Spółka przeprowadziła także analizę pierwszych wdrożeń na platformach i zaimplementowała modyfikacje, które jeszcze bardziej zwiększają automatyzacje instalacji aplikacji. Dodatkowo dla wybranych klientów opracowane zostały nowe funkcjonalności, które wkrótce będą dostępne dla wszystkich użytkowników platformy CreativeSites.sk. Jednocześnie rozpoczęty został proces aktywizacji sklepów wszystkich aktualnych platformach, którego efekty powinny być widoczne w nadchodzących miesiącach. W III kwartale Spółka pracowała również intensywnie nad rozwiązaniem dedykowanym międzynarodowej platformie Shopify.com – sprzedaż Happy Cart by QuarticOn rozpoczęła się 7 listopada. Jest to pierwsza globalna platforma, na której pojawiły się produkty QuarticOn.

- Analizując na bieżąco efekty obecności na platformach zakupowych, jesteśmy przekonani, że jest to dobry kierunek rozwoju naszego biznesu. Przykładowo na platformie Shoptet.cz, aplikacja QuarticOn ma w skali kwartału ponad 20% konwersję z trial na plan płatny. Udostępnienie wtyczek na lokalnych platformach w Polsce, Czechach i na Słowacji zapewniło nam dostęp do ponad 30 tys. e-sklepów. Debiut na globalnej platformie Shopify.com oznacza, że nasza aplikacja została udostępniona ponad milionowi e-sklepów prowadzących sprzedaż przez internet na całym świecie, głównie w USA, Kanadzie oraz Wielkiej Brytanii. Chcemy rosnąć poprzez SaaS-owe platformy, które są w większości przypadków samoobsługowe i dzięki dużej masie mniejszych klientów zapewniają nam efekt skali i marżę. Co więcej, pozyskani klienci z czasem rosną i potrzebują bardziej rozwiniętych, spersonalizowanych narzędzi, które również od nas otrzymają - komentuje Paweł Wyborski, założyciel i CEO QuarticOn SA.

więcej informacji:

QuarticON RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    IT RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.