Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Raben podsumowuje rok 2019 i prognozuje 2020

Rok 2019 przyniósł branży logistycznej wiele wyzwań. Mimo to Grupa Raben zamknęła go wzrostem przychodów, z wynikiem przekraczającym 1,2 mld euro, a do listy sukcesów może dopisać rozwój europejskiej sieci logistycznej oraz połączeń z Niemcami. Przypieczętowaniem osiągnięć biznesowych są liczne nagrody, przyznane zarówno firmie, jak i jej przedstawicielom.

Raben podsumowuje rok 2019 i prognozuje 2020
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 15-01-2020, 13:51

Grupa Raben może uznać miniony rok za udany: zrealizowała plany budżetowe, osiągając przychody na poziomie 1,25 mld euro, co stanowi wzrost o ponad 8% rok do roku. Wśród głównych branż obsługiwanych przez nią w 2019 r. znalazły się: żywność (27%), technologie konsumenckie (21%), automotive (20%), retail (12%) chemia (11%) oraz FMCG non-food (9%).

- Mamy wielu długoterminowych klientów. Ich biznes na przestrzeni lat się zmienia i my dostosowujemy się do nich. Jesteśmy partnerami i wspólnie rozwiązujemy pojawiające się problemy, ale i wspólnie się rozwijamy. Ten nieustanny rozwój jest wpisany w geny naszej firmy. Dodajemy do naszej europejskiej sieci coraz więcej lokalizacji, a także nowe kraje: w minionym roku do naszej rodziny dołączyła Bułgaria, rozwijamy także nasz biznes w Niemczech i we Włoszech. Już dziś mamy wiele dobrych sieci krajowych, a sieć krajowa jest jak człowiek. To kręgosłup, na którym możemy oprzeć cały organizm. Oznacza to, że możemy mieć działalność międzynarodową, oferować fracht morski, fracht lotniczy, logistykę kontraktową. Jeśli w kraju nie ma kręgosłupa dystrybucji krajowej, postrzegamy to jako złą konfigurację – wyjaśnia Ewald Raben, CEO Grupy Raben. – „Dążymy do tego aby nasze x-docki w całej Europie były ustandaryzowane. Miały taką samą konfigurację, te same procesy i systemy IT. Dla nas i naszych klientów standaryzacja oznacza optymalizację i najwyższą jakości świadczonych usług.”

- Jesteśmy usatysfakcjonowani wynikami za 2019 r., a w 2020 weszliśmy dobrze przygotowani. Wprawdzie można już dostrzec oznaki spowolnienia gospodarczego, szczególnie w Europie Zachodniej, jednak staramy się tak kształtować portfolio klientów, aby minimalizować wahania koniunkturalne. Poza tym wiele inicjatyw, które podjęliśmy w ostatnich latach w celu podniesienia jakości i nowoczesności świadczonych usług, zaczyna profitować – zwiększając zadowolenie klientów oraz w konsekwencji rozwój współpracy – powiedział Paweł Trębicki, dyrektor generalny Raben Transport.

Zarządzana przez niego spółka Raben Transport w 2019 roku wygenerowała rekordowy przychód. Znakomitymi osiągnięciami może się także pochwalić największa spółka Raben Logistics Polska, w której wskaźnik lojalności klientów NPS wyniósł 80%, zaś wskaźnik satysfakcji CSI aż 82% i już dziś jest gotowa na wyzwania związane z rozpoczynającym się właśnie rokiem.

więcej informacji:

Raben Logistics Polska RSS ALERT    /    Raben RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    Tomasz Olenderek RSS ALERT    /    Fresh Logistics RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.