Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Raben promuje bezpieczeństwo na drodze z Motodoradcą

Czy można prowadzić samochód bez lusterek bocznych? Jak podpiąć naczepę do ciągnika? Ile czasu zajmuje podstawienie ciężarówki pod załadunek? Odpowiedź na te pytania poznacie oglądając najnowszy odcinek Motodoradcy, w którym wraz z kierowcą Grupy Raben Sebastianem, testuje nowego Actrosa Mercedesa, promując przy tym kampanię propagującą bezpieczeństwo drogowe „Nie bądź dziki”.

Raben promuje bezpieczeństwo na drodze z Motodoradcą
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 25-11-2019, 11:04

Akcja bazuje na tzw. influencer marketingu, czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promowania marek, czy jak w tym wypadku kampanii społecznej. Grupa Raben zaprosiła tym razem do współpracy najpopularniejszego influencera z branży motoryzacyjnej w Polsce – Motodoradcę oraz swojego wieloletniego partnera biznesowego - firmę Mercedes-Benz Truck Warszawa. Celem projektu jest przede wszystkim promowanie bezpieczeństwa na drodze, w tym platformy www.niebadzdziki.pl, a także pokazanie pracy kierowcy samochodu ciężarowego i zrecenzowanie nowego Actrosa.

„Codziennie na polskie drogi wyrusza ponad 4,5 tyś. naszych kierowców. Zależy nam na tym, aby każdy z nich bezpiecznie dotarł do celu, niezależnie od tego, czy jest to dostawa do najdalszego zakątka czy powrót do domu. Czujemy się także odpowiedzialni za innych użytkowników ruchu drogowego. Dlatego, naszych kierowców wyposażamy w nowoczesne i zwiększające bezpieczeństwo jazdy narzędzia pracy, a także uruchomiliśmy interaktywną platformę edukacyjną o bezpieczeństwie na drodze niebadzdziki.pl, którą teraz promujemy wspólnie z Motodoradcą i naszymi kierowcami.” – wyjaśnia Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager, Grupa Raben.

Współpraca z Motodoradcą obejmuje promocję w mediach społecznościowych influencera (facebook, instagram) oraz dedykowany program na kanale YouTube. W reportażu influencera, który znajduje się na kanale YouTube panowie wspólnie zrecenzowali nowego Actrosa z kamerą MirrorCam zamiast lusterek oraz asystentem martwego pola, który od początku października jeździ we flocie Raben. Sebastian przeszkolił także Motodoradcę z obowiązkowego dla wszystkich kierowców Grupy Raben szkolenia „Nie bądź dziki”.

„Niezwykle się ucieszyłem gdy Grupa Raben zaproponowała mi współpracę, to w końcu spełnienie marzeń każdego dużego chłopca - przejażdżka ogromnymi ciężarówkami (na które mam, rzecz jasna, prawo jazdy). Co więcej, sama jazda nowym Actrosem to naprawdę spora przyjemność, między innymi dzięki nowinkom technologicznym poprawiającym bezpieczeństwo i pomagającym kierowcy dotrzeć do celu. Cieszę się, że firmy logistyczne biorą sobie za cel nie tylko reklamy wizerunkowe ale też i kampanie zwiększające bezpieczeństwo na drodze - takie jak projekt „Nie bądź dziki” Grupy Raben, który znalazł się także w moim filmie. To świadczy o dużej dojrzałości i świadomości biznesu. W takich kampaniach to ja mogę brać udział codziennie. Do zobaczenia Mobilki na trasie!” – tak cały wspólny projekt podsumowuje Motodoradca.

więcej informacji:

Raben RSS ALERT    /    bezpieczeństwo RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    Klaudyna Polanowska-Skrzypek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.