Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rafał Brzoska inwestuje w James Button

  • Autor: PR
  • Data: 05-04-2016, 09:19
Rafał Brzoska inwestuje w James Button
Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer.pl. Fot. Piotr Waniorek

Rafał Brzoska – twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Kapitałowej Integer.pl – zainwestował w spółkę James Button wraz z Grzegorzem Błażewiczem i Konradem Pawlusem z SALESmanago. Firma specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości odzieży biznesowej. W najbliższym czasie spółka planuje wypracować pozycję lidera rynku B2C online w 7 krajach i równolegle rozwinąć B2B dla dedykowanych, dużych klientów korporacyjnych.

- Dostrzegam ogromne perspektywy, jakie stoją przed marką James Button na europejskim rynku odzieżowym. Jestem przekonany, że połączenie bogatego doświadczenia z zakresu ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania rynku e-commerce oraz unikalnego know-how marki James Button sprawi, że w najbliższym czasie spółka będzie intensywnie wzmacniała swoją obecność na kolejnych rynkach. To kolejna spółka, do której wchodzę jako pasywny inwestor – będę wspierać zarząd kompetencjami mentoringowymi w zakresie ekspansji i międzynarodowego e-commerce, bazując na swoim doświadczeniu – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.

- Od zawsze pasjonowały mnie spółki produkcyjne, które wytwarzają realne, fizyczne produkty. Startupy to nie tylko technologia. James Button cenię jednak nie tylko za bardzo dobry produkt, ale również za bardzo dobry team – mówi Grzegorz Błażewicz założyciel i prezes zarządu SALESmanago.

Oferta James Button jest skierowana zarówno do klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Firma skupia się na segmencie gotowych koszul customizowanych. Dzięki unikalnemu know-how i wyjątkowym krojom opartym o badania z dziedziny antropometrii systematycznie zyskuje coraz większą popularność. Pierwszymi inwestorami firmy są Black Pearls VC oraz Kamil Gaworecki, były zarządzający Funduszami w TFI PZU.

- Pozyskanie wsparcia tak doświadczonych przedsiębiorców jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju spółki. Naszym celem jest uruchomienie sprzedaży na nowych rynkach – dotarcie do większego grona odbiorców, którzy cenią sobie styl oraz doskonałą jakość. Pozyskanie udziałowców specjalizujących się w skalowaniu międzynarodowego biznesu, a także z rynku automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych jest nieocenioną wartością dodaną dla naszego przedsiębiorstwa. Dzięki ich wiedzy i umiejętnościom wdrażamy nową strategię, której elementem jest m.in. rozszerzenie oferty dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Jestem przekonany, że w najbliższym czasie marka James Button będzie intensywnie rozwijała się na kolejnych rynkach  – dodaje Alexander Lubański, partner zarządzający Black Pearls VC.

Black Pearls VC jest funduszem kapitałowym wspierającym rozwój polskich innowacji. Kluczowy zespół funduszu stanowią polscy oraz zagraniczni eksperci o interdyscyplinarnych kompetencjach. Fundusz stawia na ścisłą współpracę nauki z biznesem realizując wspólne przedsięwzięcia z jednostkami naukowymi w myśl hasła: Smart Business Ventures. Fundusz wspierany jest polskim kapitałem oraz unikalną wiedzą i doświadczeniem aniołów biznesu.

- Dzięki pozyskaniu trzech strategicznych inwestorów – Rafała Brzoski, Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa – zyskujemy możliwość walidacji naszego pomysłu na siedmiu kolejnych rynkach europejskich. Naszym planem jest doprowadzenie do całkowitej personalizacji ubioru mężczyzn bez konieczności szycia ich na miarę. Zważywszy na nasze poprzednie doświadczenia bardzo bliskie jest nam tzw. High-Tech Fashion, o czym wkrótce będą mogli się przekonać nasi klienci – komentuje Andrzej Grużdź, założyciel i prezes zarządu James Button.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (20)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artur Lejek 18-06-2018, 12:23:
Polskie firmy odzieżowe radzą obie wspaniale za granicą, nie tylko w kraju.
  • Penelopa 12-06-2018, 15:36:
Brakuje na rynku dobrych koszul, wszystko to badziewie.
  • Elalonzo 12-06-2018, 13:51:
Reserved nie powinna być nazywana polska marką. To firma, której własciciele sa polakami, ale zdecydowali się płacić podatki w innym kraju, to tak, jakby nie była to polska firma.

Zobacz wszystkie komentarze (20)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.