Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Raport Fanpage Trends: Frugo w pierwszej trójce

W maju w pierwszej trójce największych fan page’y znalazł się Frugo, które połączyło 2 dotychczas działające strony w jedną, plasując się tym samym na 2. miejscu z liczbą ponad 540 tysięcy fanów - komentuje raport Fanpage Trends Polska Maj 2013 Bartek Brzoskowski, Social Media Director w faceADDICTED.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-06-2013, 19:31

- Przetasowaniu uległa również czołówka i to już chyba kwestia kalendarza aktywności marek, który - jakby nie ptarzeć - w tym przypadku jest dość zbieżny. Jednocześnie widać, że na Facebooku również rozpoczyna się okres letni - coraz większa liczba marek stara się przyciągnąć uwagę użytkowników konkursami i promocjami. Aktywacji związanych z zakupem produktu jest coraz więcej i w czerwcu należy się spodziewać jeszcze większej ich liczby. Jeśli chodzi o komunikację, to tutaj metody są dość podobne i to niezależnie od tego, kto jest grupą docelową produktu. Szkoła, wakacje, długi weekend, piąteczek - krótko mówiąc, standard - ocenia Brzoskowski.

- Kilka marek wybija się z tego szyku stawiając na dość pozytywną komunikację produktową. Przykładem może być Frugo, które nawiązało dobrą współpracę z fanami marki, dzięki czemu na stronie marki pojawia się dużo materiałów tworzonych właśnie przez nich. Fajnym motywem jest również ekologiczne „zafiksowanie" Żywiec Zdrój, dzięki któremu również w maju marka podkreśla swój związek z Naturą i naturalnością. Z kolei przyrosty fanów można określić jako stabilne - poza połączeniem Frugo, reszta marek zmieściła się w "średniej". Zbliża się natomiast czerwiec i wakacje - dodaje Social Media Director w faceADDICTED.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bartek Brzoskowski RSS ALERT    /    FanPage Trender RSS ALERT    /    faceADDICTED RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.38.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.