Raport Fanpage Trends: Małemu Głodowi pękł milion
Mamy pierwszy, 7-cyfrowy fanpage w kategorii Żywność. Jest to Mały Głód, który urósł o 3 proc. i tym samym przebił magiczna liczbę miliona fanów. Małemu po piętach depczą Góralki i Tic Tac, które powinny przekroczyć milion w pierwszych miesiącach 2014 roku, jeżeli utrzymają takie tempo wzrostu. Warto również odnotować wysokie wzrosty profili Milki i Grześków - komentuje listopadowy raport Fanpage Trends w kategorii Żywność Sławomir Wojciechowski, social media lover.
POWIĄZANE TEMATY
MULTIMEDIA
- Ten drugi fanpage jest zresztą, co się zaraz okaże, najjaśniejszym punktem tego zestawienia. Pierwszy dowód na to mamy w liczbie i procencie osób zaangażowanych, gdzie Grześki bezdyskusyjnie rządzą, a równać się z nimi może wyłącznie Bakuś, lecz ze względu na dużo mniejszy fanpage, tylko procentowo - dodaje.
- O profilu Bakusia warto również wspomnieć, że zanotował on najwyższy wzrost, bo aż o 22 miejsca pod względem zaangażowanych użytkowników. We wskaźnikach interaktywności Grześki znowu w czołówce (3. miejsce). Prym wiodą tak jak w zeszłym miesiącu przepisy.pl. Jednak uwagę najbardziej przykuwają wyniki relative interactivity fanpage'y Kasia Moje Ciasto oraz Bakuś. Wyraźnie wyróżniają się one na tle całej kategorii, dla której niezbyt imponująca średnia wynosi tylko 141... - podkreśla.
Sotrender opublikował kolejne wydanie cyklicznego raportu FanpageTrends, a w nim wyniki działań prowadzonych przez strony na Facebooku pogrupowane w 5 kategorii głównych i 40 kategorii szczegółowych.
Sotrender to narzędzie analityczne dla marketingu w social media, stworzone w Polsce przez doświadczonych badaczy ze SmartNet Research&Solutions i wykorzystywane obecnie przez wiodące agencje reklamowe, domy mediowe i korporacje zarówno w Polsce, jak i za granicą.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!