Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Red Bull i Tiger wydają najwięcej na reklamę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 04-02-2015, 14:28

Portal wirtualnemedia.pl informuje, że w ubiegłym roku wydatki na reklamę napojów energetycznych zmalały o 42,4 proc.

Jak czytamy, zdecydowanie spadł budżet reklamowy Tigera, wzrost zanotował Las Vegas Energy Drink. We wszystkich mediach za wyjątkiem internetu, producenci napojów energetycznych wydali w 2014 roku 61,7 mln zł, co stanowi o ponad 40 proc. spadku wydatków rok do roku.

Zdaniem Karoliny Majewskiej, senior strategy planner w agencji Eskadra, w ubiegłym roku w kategorii energetyków duże znaczenie odgrywał internet. Potwierdzają to strategie komunikacyjne prowadzone przez takie mareki jak Tiger czy Black. W opinii Majewskiej,ograniczenie wydatków na reklamę w mediach tradycyjnych wiązać należy z targetowaniem kampanii, które są kierowane przede wszystkim do ludzi młodych. Młodsze grupy konsumentów dużo czasu spędzają właśnie przed komuterem oraz w internecie - informuje portal wirtualnemedia.pl. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH