Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Reklama uwodzi nieletnich

  • Autor: PAP
  • Data: 19-12-2015, 11:55
Reklama uwodzi nieletnich
Fot. Fotolia

W 2014 roku aż 30 proc. wszystkich reklam, których adresatami były dzieci, wyemitowano w grudniu. Jej koszt szacuje się na 120 mln zł - donosi Instytut Monitorowania Mediów.

Okres przedświąteczny to zazwyczaj czas obfitych żniw dla branży zabawkarskiej. Zdaniem badaczy rynku, nieletni stanowią łatwy cel dla reklamy .

Kilkulatkom brak bariery percepcyjnej pozwalającej oddzielić reklamę od rzeczywistości. Przekonane, że to ten sam świat, są bezbronne wobec marketingowej manipulacji.

Nie inaczej jest z młodzieżą. Badanie dr Joanny Wardzały wykazało, że choć uczniowie starszych klas podstawówki i gimnazjum oceniali zabiegi marketingowe negatywnie, to wciąż duża część z nich pozostaje na nie bardzo podatna.

Jak pokazały badania, w 2015 roku Polacy zamierzają wydać na prezenty o 11 proc. więcej niż rok temu, mimo że ich sytuacja materialna nie zmieniła się na korzyść.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH