Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Renault: Rośnie zainteresowanie klientów zakupem aut do przewozu żywności

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2014, 13:18
Renault: Rośnie zainteresowanie klientów zakupem aut do przewozu żywności
Rośnie zainteresowanie klientów zakupem aut do przewozu żywności

Grzegorz Paszta, Attache Prasowy Renault Polska, zwraca uwagę na fakt, że samochody specjalistyczne są użytkowane przez zupełnie innego rodzaju użytkowników niż typowe samochody osobowe czy nawet seryjne auta dostawcze. Firmy zamawiające specjalne zabudowy wymagają przystosowania pojazdu do własnych, szczególnych potrzeb.

- Zamówienia klientów z branży spożywczej są doskonałym przykładem właśnie takich, specjalnych potrzeb. Ogólnie można przyjąć, że oczekiwania firm z tej branży na pewno zależą od rodzaju firmy i uprawianej działalności - nieco innego pojazdu będzie wymagać duży producent artykułów spożywczych, bo tutaj zwykle potrzebny jest samochód na długie dystanse i duże przebiegi, zwykle o większej ładowności, np. powyżej 4,5 t. czyli typowy duży samochód ciężarowy, niż np. firma cateringowa dostarczająca gotowe wyroby na terenie miasta, bo wtedy przyda się mniejszy furgon o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. albo nawet mała furgonetka - zapewnia Grzegorz Paszta.

Oczekiwania użytkowników samochodów z branży spożywczej co do części ładunkowej auta, dotyczą konieczności zapewnienia transportu towarów w temperaturze regulowanej. Z tego powodu część ładunkowa musi posiadać izolację termiczną, często agregat chłodzący lub - w zależności od warunków, ogrzewający, wnętrze ładowni, mieć zapewnioną odpowiednią wentylację (np. przy przewozach pieczywa lub wyrobów cukierniczych). Jeśli towar ma być przewożony w głębokim zamrożeniu, chłodnia powinna utrzymywać temperaturę od -18 aż do -25 stopni C.

- Takie pojazdy - mroźnie, lodownie, wykorzystywane są w transporcie lodów i mrożonek. Dla innych celów transportu żywności wystarczy temperatura 0-6 st. C. Wymagania nabywców takich pojazdów często dotyczą także dodatkowego wyposażenia wnętrza ładowni w elementy ułatwiające transport - półki, blokady palet lub pojemników, przegrody. Najważniejszym wymaganiem stawianym zabudowom do przewozu żywności jest to, aby wszystkie jej wewnętrzne elementy były zbudowane z materiałów posiadających atest higieniczny PZH na kontakt z żywnością - zaznacza ekspert z Renault Polska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH