REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rohlig Suus Logistics zwiększył przychody o 5 proc. i stawia na e-commerce

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 28-06-2016, 12:29
Rohlig Suus Logistics zwiększył przychody o 5 proc. i stawia na e-commerce
fot. Rohlig Suus

Rohlig Suus Logistics zakończył 2015 rok z bardzo dobrym wynikiem finansowym i pełną realizacją przyjętych założeń. Firma osiągnęła przychód w wysokości ponad 600 mln zł, co w stosunku do 2014 roku stanowi wzrost o prawie 5 proc.

REKLAMA

Zeszły rok przyniósł Rohlig Suus Logistics dynamiczny rozwój przesyłek e-commerce oraz nowe możliwości logistyczne na Bliskim i Dalekim Wschodzie, natomiast ostatnie sześć miesięcy to kontynuacja wzrostu sprzedaży o blisko 11 proc. w odniesieniu do analogicznego okresu w roku biegłym. Stabilna pozycja rynkowa operatora jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, obejmującej budowę możliwie szerokiej i kompleksowej oferty usług oraz szybkiego reagowania na potrzeby klientów. Takie podejście nie tylko pozwala na obsługę wszystkich ogniw w łańcuchu dostaw ale podnosi również konkurencyjność przedsiębiorstwa.

– Oprócz naszych tradycyjnych usług, obejmujących m.in.: transport drogowy, morski, czy logistykę kontraktową od lat konsekwentnie rozwijamy i inwestujemy w system dystrybucji krajowej – mówi Tadeusz Chmielewski, przewodniczący Rady Nadzorczej Rohlig Suus Logistics. - Rok 2015 był dla nas przełomowym momentem, ponieważ pod koniec roku osiągnęliśmy planowaną w skali miesiąca liczbę przesyłek tj. 100 tys. a dane z początku roku potwierdzają, że jest to trend stały a nawet wzrostowy. To spowodowało, że produkt ten staje się dla nas coraz bardziej rentowny i będzie niezwykle ważnym elementem, powiedziałbym nawet fundamentem dalszego rozwoju wszystkich serwisów z naszego portfela usług, które łącznie tworzą dla coraz większej rzeszy naszych klientów komplementarny łańcuch dostaw. Na uwagę zasługuje fakt, że znacznie zwiększyliśmy liczbę dostaw przesyłek e-commerce a założenia budżetowe na 2015 rok odnośnie e-biznesu zostały zrealizowane. Obsługa klientów internetowych w obszarze B2C jest dla nas niezwykle ważna, szczególnie jeśli chodzi o towary wielkogabarytowe, w których się specjalizujemy – mówi Tadeusz Chmielewski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH