Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rolnicy chcą wykreować marki dla swoich produktów

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 26-07-2011, 08:13

Mają na to miliony od Unii Europejskiej. Największy projekt to "polska wołowina" - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Polscy producenci rolni wydali już 130 mln zł z funduszy Komisji Europejskiej przeznaczonych na promocję żywności. Nowe programy, które są teraz realizowane lub wkrótce zostaną uruchomione, opiewają na prawie 200 mln zł.

Zdaniem ekspertów tylko zakrojone na szeroką skalę kampanie trwające wiele lat przynoszą efekty.  Andrzej Gantner, prezes PFPŻ uważa, że małe akcje promocyjne nie docierają do konsumentów. Tymczasem takie kampanie finansuje najczęściej z krajowych funduszy Agencja Rynku Rolnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH