REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Paweł Łagoda, Trepko: rośnie popularność opakowań jednostkowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-10-2015, 14:30
Rośnie popularność opakowań jednostkowych
Paweł Łogoda, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Trepko. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

Zdaniem Pawła Łagody, członka zarządu firmy Trepko, trendy rynkowe oraz oczekiwania konsumentów jeżeli chodzi o opakowania produktów spożywczych są różne. - Z jednej strony zmierzamy w kierunku mniejszych opakowań, jednostkowych, które są przede wszystkim wygodne. Z drugiej strony cały czas rynek chłonie duże opakowania rodzinne - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

REKLAMA

Zmieniający się rynek jest wyzwaniem dla całej branży opakowaniowej. Także producenci maszyn muszą odpowiadać na pojawiające się oczekiwania i zapotrzebowanie. 

- Trepko od zawsze stara się słuchać swoich klientów. Każdy projekt jest rozpatrywany indywidualnie, zgodnie z oczekiwaniami klienta. „Nasza technologia do waszych pomysłów” to hasło na które Trepko odpowiada na wyzwania rynkowe. Klienci przedstawiają nam swoje potrzeby, my przekładamy to na język inżynierski i w ten sposób rozwijamy swoje innowacje. Staramy się rozpoznawać trendy, być krok przed oczekiwaniami, podpowiadać. Cały czas wsłuchujemy się w głos naszych końcowych odbiorców, co jeszcze można udoskonalić - zaznacza Paweł Łagoda. 

Dodaje przy tym, że na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej innowacyjnych opakowań, jednak na znaczeniu zyskują opakowania jednostkowe. 

- Coraz popularniejsze stają się opakowania jednostkowe typu przekąska, spożywa się produkt, a opakowanie można wyrzucić do kosza - mówi Łagoda.

Członek zarządu Trepko przyznaje, że znaczącym wyzwaniem dla producentów jest pogodzenie obserwowanych zmian z podstawową funkcją opakowania, jaką jest zapewnienie bezpieczeństwa produktu. 

- W ubiegłym roku utworzyliśmy centrum rozwoju maszyn aseptycznych i ultra clean w naszym oddziale Trepko Aseptic w Świerklanach. Zajmujemy się tam niemal wyłącznie aspektami związanymi z bezpieczeństwem pakowania produktu. Efektem tego było zdobycie kilku znaczących kontraktów o zasięgu globalnym, w tym od renomowanego gracza na rynku niemieckim. Zaufanie naszych partnerów zdobyliśmy dzięki połączeniu koncepcji aseptyczności ze spełnieniem norm 3-A, jednej z najbardziej restrykcyjnych norm higienicznych na świecie - mówi Paweł Łagoda,  członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Trepko.

Firma Trepko to światowy producent urządzeń pakujących dla przemysłu spożywczego, który posiada klientów w ponad 120 krajach na całym świecie. 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH