Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Paweł Łagoda, Trepko: rośnie popularność opakowań jednostkowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-10-2015, 14:30
Rośnie popularność opakowań jednostkowych
Paweł Łogoda, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Trepko. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

Zdaniem Pawła Łagody, członka zarządu firmy Trepko, trendy rynkowe oraz oczekiwania konsumentów jeżeli chodzi o opakowania produktów spożywczych są różne. - Z jednej strony zmierzamy w kierunku mniejszych opakowań, jednostkowych, które są przede wszystkim wygodne. Z drugiej strony cały czas rynek chłonie duże opakowania rodzinne - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Zmieniający się rynek jest wyzwaniem dla całej branży opakowaniowej. Także producenci maszyn muszą odpowiadać na pojawiające się oczekiwania i zapotrzebowanie. 

- Trepko od zawsze stara się słuchać swoich klientów. Każdy projekt jest rozpatrywany indywidualnie, zgodnie z oczekiwaniami klienta. „Nasza technologia do waszych pomysłów” to hasło na które Trepko odpowiada na wyzwania rynkowe. Klienci przedstawiają nam swoje potrzeby, my przekładamy to na język inżynierski i w ten sposób rozwijamy swoje innowacje. Staramy się rozpoznawać trendy, być krok przed oczekiwaniami, podpowiadać. Cały czas wsłuchujemy się w głos naszych końcowych odbiorców, co jeszcze można udoskonalić - zaznacza Paweł Łagoda. 

Dodaje przy tym, że na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej innowacyjnych opakowań, jednak na znaczeniu zyskują opakowania jednostkowe. 

- Coraz popularniejsze stają się opakowania jednostkowe typu przekąska, spożywa się produkt, a opakowanie można wyrzucić do kosza - mówi Łagoda.

Członek zarządu Trepko przyznaje, że znaczącym wyzwaniem dla producentów jest pogodzenie obserwowanych zmian z podstawową funkcją opakowania, jaką jest zapewnienie bezpieczeństwa produktu. 

- W ubiegłym roku utworzyliśmy centrum rozwoju maszyn aseptycznych i ultra clean w naszym oddziale Trepko Aseptic w Świerklanach. Zajmujemy się tam niemal wyłącznie aspektami związanymi z bezpieczeństwem pakowania produktu. Efektem tego było zdobycie kilku znaczących kontraktów o zasięgu globalnym, w tym od renomowanego gracza na rynku niemieckim. Zaufanie naszych partnerów zdobyliśmy dzięki połączeniu koncepcji aseptyczności ze spełnieniem norm 3-A, jednej z najbardziej restrykcyjnych norm higienicznych na świecie - mówi Paweł Łagoda,  członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Trepko.

Firma Trepko to światowy producent urządzeń pakujących dla przemysłu spożywczego, który posiada klientów w ponad 120 krajach na całym świecie. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.