Rośnie zaufanie w łańcuchu dostaw

Myślę, że wzajemne zaufanie pomiędzy podmiotami uczestniczącymi w łańcuchu dostaw wzrasta. Świadczy o tym np. fakt iż coraz więcej firm/producentów decyduje się na outsourcing usług logistycznych, a tym samym powierza swoje produkty w ręce innego podmiotu - mówi w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Marcin Turski, Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta Fresh Logistics Sp. z o.o.
Zauważa, że stajemy się coraz bardziej świadomi, że tylko i włącznie poprzez wspólne działania i synergię każdy z uczestników łańcucha dostaw jest w stanie odnieść sukces. Synergia opiera się przede wszystkim na współpracy i kooperacji, a co najważniejsze możliwa jest poprzez wzajemne zaufanie.
- Jest rzeczą oczywistą, że każdy z uczestników łańcucha dostaw ma własne uwarunkowania i ograniczenia wynikające m.in. z technologii pracy. Natomiast ważne jest, aby każda ze stron była chętna do wzajemnego zapoznania się z tymi uwarunkowaniami i podzielenia się informacjami na temat specyfiki własnego procesu. Tylko szybka i sprawna komunikacja są gwarantem racjonalnego zarządzania codziennymi sytuacjami. Wychodząc naprzeciw naszym dostawcom i odbiorcom wprowadziliśmy platformę myRaben.com gdzie nasi Klienci mają na wyciągnięcie ręki wszystkie informacje na temat swoich przesyłek, dostęp do dokumentów i faktur, kompleksowe raporty z prezentacją graficzną oraz bezpośredni kontakt do swojego opiekuna z Działu Obsługi Klienta – mówi Marcin Turski.
Narzędzie gromadzi wszystkie informacje na temat współpracy z operatorem logistycznym w jednym miejscu. Sprawny i szybki przepływ informacji jest również możliwy dzięki wypracowanym matrycom komunikacji między Fresh Logistics a naszymi Klientami, gdzie dokładnie sprecyzowany jest sposób przepływu informacji pomiędzy zainteresowanymi podmiotami.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!