Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rozwiązania IT umożliwiają tworzenie dokładnych profili konsumentów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2015, 13:32
Rozwiązania IT umożliwiają tworzenie dokładnych profili konsumentów
Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics

W oparciu o rozwiązania informatyczne rejestrowane są ogromne ilości danych pochodzących z prowadzonych transakcji. Tak ogromne zasoby informacji umożliwiają budowanie kompleksowej polityki lojalnościowej, ale także coraz bardziej dokładnych i rozbudowanych profili konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.

Wszystko po to, aby jak najwięcej dowiedzieć się o nawykach klientów, sposobie zakupów czy samej konfiguracji ich koszyka. - Wprowadzane rozwiązania analityczne CRM, czy aplikacje służące do planowania popytu rynkowego wspierają prowadzenie biznesu. Funkcjonowanie tych rozwiązań opiera się na zaawansowanych algorytmach statystycznych lub sieciach neuronowych, które analizują setki różnych czynników mających wpływ na popyt. Współczesne narzędzia posiadają mechanizmy, które sukcesywnie korygują swoje algorytmy, dostosowując je do aktualnych uwarunkowań - tłumaczy Janusz Małgorzaciak.

Ekspert zwraca uwagę, że polskie przedsiębiorstwa dokonały w ostatnich latach wyraźnego skoku technologicznego wprowadzając rozwiązania informatyczne pozwalające na sprawne zarządzanie informacją w firmie. - Oznacza to, że nie odbiegają one w znaczącym stopniu od poziomu reprezentowanego przez przedsiębiorstwa z krajów zachodnioeuropejskich. Istotne jest jednak zbudowanie takiego zaplecza informatycznego, które zapewni faktyczną przewagę konkurencyjną w kluczowych procesach biznesowych. Umożliwi szybką reakcję na zmiany popytu rynkowego, pozwoli stworzyć nowe kanały sprzedaży, zapewni obniżenie kosztów zapasów, przyspieszy procesy magazynowe, czy doprowadzi do sprawniejszej obsługi wysyłek - zaznacza dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.

- Podsumowując, rozwiązania informatyczne powinny odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów, prowadzić do poprawy rentowności i otwierać nowe możliwości rynkowe - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 12-09-2015, 22:12:
Analityka danych, informacja gospodarcza, segmentacja klientów:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.