Ruszyła kampania "Transport jest potrzebny"
Za sprawą akcji społecznej pragniemy zwrócić uwagę na istotność transportu, bez którego nawet najprostsze, codzienne czynności byłyby utrudnione lub nawet niemożliwe - mówi Ewald Raben, CEO Grupy Raben.
Ideą kampanii "Transport jest potrzebny" jest propagowanie idei bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz uświadomienie wagi przewozów.
Organizatorzy podkreślają, że branża transportowa silnie oddziałuje na krajową gospodarkę, generując niemalże 12 proc. polskiego PKB. Natomiast europejski sektor transportu daje zatrudnienie 10. milionom osób.
Akcja jest realizowana za pomocą dedykowanej strony internetowej oraz specjalnie oklejonych samochodów. Komunikacja odbywa się również za pośrednictwem nowych mediów poprzez profil kampanii utworzony na Facebooku oraz Twitterze. Stronę promują także wspomniane historie transportowe, które dotyczą zwyczajnych sytuacji z życia wziętych.
Kampanię zainicjowała Grupa Raben. Jej Partnerami są: Autostrada Wielkopolska, Centrum PISOP, CSRinfo, Eurologistics, DGC, etransport, Flota Auto Biznes, Forum Transportu, Log24, Mercedes Benz, Puls Biznesu, PwC, Wyższa Szkoła Logistyki, Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, TM Serwis, Truck & Business Polska.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!