Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Rynek spożywczy i handel ważnymi tematami XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego

13-15 maja odbędzie się XI edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC – European Economic Congress). Największa impreza gospodarcza w Europie Centralnej odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i w Hali Widowisko-Sportowej Spodek w Katowicach. W programie, jak co roku, wiele ważnych tematów dotyczących rozwoju rynku spożywczego i handlu.

Rynek spożywczy i handel ważnymi tematami XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego
fot. materiały redakcji

W ramach XI edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego zaplanowaliśmy m.in. takie sesje i dyskusje dotyczące rynku spożywczego i handlu:

Rynek spożywczy. Czas konsolidacji
- Ruszyła machina konsolidacji – przegląd najciekawszych transakcji
- Nie tylko organicznie. Kto ma apetyt na wzrost poprzez przejęcia?
- Które kategorie i segmenty dojrzały do akwizycji? Tłuste kąski na rynku
- Sukcesja silnym determinantem fuzji i przejęć na rynku spożywczym
- Fundusze, inwestorzy branżowi – kto jest zainteresowany transakcjami?

Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego
- Decyzje biznesowe na karuzeli trendów. Nadążyć za świadomym i wymagającym konsumentem
- Sztuka dotarcia. Strategie marketingowe dopasowane do konsumentów. Znane marki w nowej odsłonie
- Nowe produkty, nowe potrzeby, nowe opakowania. Innowacja i tradycja
- Czy pokolenie młodych przedsiębiorców zrewolucjonizuje rynek spożywczy?

Żywność i jedzenie – moda i styl
- Jedzenie jako element popkultury – szanse i wyzwania dla sektora spożywczego
- Wartość i przyjemność jedzenia. Rozkwit i przyszłość kultury foodie
- Gotowanie na topie. Blogosfera, social media i trendy kulinarne kształtują rynek spożywczy
- Kucharz i dietetyk nowymi autorytetami. Jak wykorzystać ten potencjał?
- Branża HoReCa na fali mód i trendów
- Potencjał współpracy marek spożywczych i gastronomii. Jak to zrobić?

European Start-up Days / The Future Of The Market – nowy konsument
Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość
Procesy zakupowe a różnice pokoleniowe. Nowe modele zachowań
Zakupy online czy stacjonarnie, a może omnichannel?
Personalizacja, wyjątkowość, marka – co się liczy dla młodych klientów?
Reakcje na różne formy reklamy. Zaufanie, lojalność, prywatność

Smart konsument w świecie omnichannel
Big Data w handlu. Wielki brat zagląda do koszyka Polaka
Ewolucja od ceny do jakości. Jak zanik „instynktu łowcy” zmieni rynek?
Pokolenie online kształtuje ofertę sklepów. A co z potrzebami silver generation?
Koniec ery niemego konsumenta. Klient decyduje o ofercie sklepu
Nowe technologie, e-grocery, e-lojalność – wyzwania cyfrowego handlu
Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?

więcej informacji:

EEC 2019 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT    /    rynek spożywczy RSS ALERT    /    handel w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.82.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.