REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rzecznik ARR: Upominki to normalna praktyka

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 07-08-2012, 13:51

Zakup niewielkiej ilości (po 50 sztuk) eleganckich artykułów promocyjnych odbywa się w związku z planowanym udziałem przedstawicieli ARR w licznych spotkaniach w kraju i poza granicami z przedstawicielami unijnych agencji płatniczych, szefów instytucji sektora rolno- spożywczego, przedstawicielami korpusów dyplomatycznych oraz innych instytucji współpracujących z ARR jako agencją płatniczą i instytucją odpowiedzialną za promocję polskich artykułów rolno-spożywczych.

REKLAMA

- Wszystkie artykuły będą zakupione w Polsce i wyprodukowane z polskich materiałów oraz opatrzone informacją skąd pochodzą - jako element promocji polskich firm i naszej tradycji. Ilość tych artykułów została ustalona na poziomie 50 sztuk, co wskazuje na wyjątkowość i selektywność ich odbiorców. Jest to przyjęta we wszystkich krajach forma podziękowania i tworzenia dobrych relacji między partnerami instytucjonalnymi z różnych krajów - wyjaśnia Iwona Ciechan, rzecznik ARR.

Upominki przekazywane są przez przedstawicieli ARR reprezentantom zagranicznych instytucji (unijnych i z krajów trzecich) w trakcie wielu spotkań, konferencji, misji gospodarczych, wizyt studyjnych i spotkań na szczeblu przedstawicieli rządów, w których często uczestniczą przedstawiciele Kierownictwa ARR. Rocznie ARR uczestniczy bądź organizuje kilkadziesiąt spotkań z udziałem przedstawicieli z instytucji zagranicznych.

Tego typu materiały promocyjne zazwyczaj stanowią ogólnie przyjętą we współpracy zagranicznej formę podziękowania za udział w spotkaniach organizowanych przez ARR, w szczególności jako forma uznania za zaangażowanie i czas poświęcony na przygotowanie i przedstawienie prezentacji, wystąpienia w trakcie konferencji, seminariów, itp. Do niedawna główną formę upominku promocyjnego stanowiły albumy dotyczące Polski. Jednakże, z uwagi na koszt ich zakupu zbliżony do ceny upominków z elementami polskich kamieni oraz małą praktyczność (duży ciężar), ARR, tak jak i inne urzędy centralne i ministerstwa, odchodzi od tej formy promocji Polski.

Cytowana w prasie wartość zamówienia artykułów promocyjnych odnosi się do całego zamówienia, które obejmuje, oprócz kolii i spinek (stanowiących ok. 10% proc. wartości całego zamówienia), ponadto m.in. ekologiczne notesy z długopisami, kubki termiczne, kubki i chusty z motywami ludowymi, pióra i długopisy - mówi Iwona Ciechan.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH