Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ŚDM to dobra perspektywa dla branży FMCG

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 19-07-2016, 11:25
ŚDM to dobra perspektywa dla branży FMCG
fot. ID Logistics Polska

Światowe Dni Młodzieży to nie tylko Kraków. Pielgrzymi, którzy z całego świata przyjadą do Polski, będą rozlokowani w okolicznych miejscowościach. Wiele osób, korzystając z przyjazdu do naszego kraju, odwiedzi także inne, atrakcyjne turystycznie miejsca. To dobra perspektywa dla branży FMCG ale również dla całego Regionu Małopolski – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Zbigniew Bzukała, Dyrektor Magazynu w Będzinie, ID Logistics.

W jego opinii, dla firm logistycznych z pewnością będzie to czas wzmożonej pracy, wymagający uwzględnienia wielu czynników. - Z punktu widzenia ID Logistics, jako operatora logistycznego, najważniejsze z nich to utrudnienia w ruchu, ograniczone godziny dostaw do sklepów, wzmożona częstotliwość i większy wolumen obsługiwanych towarów. Jesteśmy przygotowani na zmiany w zamówieniach. W samym Krakowie pewne części i rejony miasta zostaną wyłączone z ruchu, a to oznacza, że zaopatrzenie znajdujących się tam sklepów będzie mogło odbywać się tylko w godzinach nocnych. Kolejną kwestią jest sprawna obsługa zwiększonego wolumenu towarów. Uczestnicy ŚDM będą zaopatrywali się w produkty spożywcze, środki higieny osobistej czy kosmetyki w sklepach i supermarketach. W okresie letnim, zwłaszcza podczas upałów, wzrasta też zapotrzebowanie na wodę i napoje – mówi Zbigniew Bzukała.

Zwraca również uwagę na poczynione przygotowania. - Dla ID Logistics, jako operatora logistycznego, który zarządza magazynami największych sieci handlowych, przygotowania do Światowych Dni Młodzieży zaczęły się dużo wcześniej. Przy współpracy z klientami opracowaliśmy szczegółowy grafik dostaw, w którym uwzględniliśmy różne czynniki, w tym ograniczenia czasowe w dostawach do sklepów oraz zwiększony wolumen towarów, sposób komunikacji z klientem, koordynatorami sklepów poprzez BOK oraz zmianę czasu składania zamówień – mówi dyrektor magazynu ID Logistics w Będzinie.

Sklepy zlokalizowane w centrum aktywności ŚDM będą priorytetem serwisowym, ale musimy pamiętać o zachowaniu najwyższych standardów serwisu dla pozostałych sklepów. Zapewnienie sprawnej obsługi w tym okresie będzie wymagało od nas większego nakładu pracy. W swoich przygotowaniach musieliśmy uwzględnić także i to, że lipiec jest miesiącem wakacyjnym, część z naszych pracowników zaplanowało w tym czasie urlop. Zatrudniliśmy więc nowych pracowników, którzy odpowiednio wcześniej zostali wdrożeni i przeszkoleni.

Jego zdaniem, ŚDM to niepowtarzalna szansa dodatkowego wolumenu wysłanego z magazynu jako wartość dodana dla klienta a także dla ID Logistics.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 907) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.