Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Seito Polska o wdrożeniu outsourcingu logistyki

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-12-2013, 15:52
Seito Polska o wdrożeniu outsourcingu logistyki

Sprawne wdrożenie outsourcingu przez Seito Polska rozpoczyna się od audytu wstępnego celem, którego jest precyzyjne określenie potrzeb klienta, zapoznanie się ze środowiskiem pracy oraz optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz przedsiębiorstwa - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Edyta Kościelska, kierownik ds. rozwoju rynku Seito Polska Sp. z o.o.

Podkreśla, że ten etap jest niezwykle istotny z punktu widzenia rentowności przedsięwzięcia. - Odpowiednio dobrane maszyny wraz z niezbędnym osprzętem w korelacji z właściwym programem zarządzania kadrą potrafią wygenerować od 15 do 25 proc. oszczędności. Kolejnym krokiem jest stworzenie odpowiednich, zabezpieczających interesy stron, zapisów kontraktu. Kształt umowy zapewnić więc musi z jednej strony dużą elastyczność relacji pomiędzy stronami a drugiej być gwarantem sprawnego funkcjonowania i realizowania podstawowych zadań przez klientów firmy - mówi Edyta Kościelska.

Kolejnym etapem jest rekrutacja personelu lub też, w zależności od uwarunkowań prawnych, przejęcie pracowników klienta, a następnie szkolenia z zakresu procedur charakteryzujących dane stanowisko pracy. Firma prowadzi również szkolenia z zakresu obsługi wózków widłowych, co umożliwia pomoc w przekwalifikowaniu się pracowników i stwarza dodatkowe możliwości na zatrudnienie odpowiedniej kadry, co jest szczególnie istotne przy tak gwałtownie zmieniającym się rynku pracy.

Zarządzanie jednostkami biznesowymi na terenie klientów firmy odbywa się za pośrednictwem wykwalifikowanych Koordynatorów. Osoby te bezpośrednio odpowiedzialne są za realizację założeń kontraktu, wykonywanie zleceń składanych przez klienta, jak i za kształtowanie ładu organizacyjnego. - Spółka bardzo duży nacisk kładzie na relacje interpersonalne, starając się jak najbardziej efektywnie wykorzystywać informacje płynące od pracowników, choćby podczas przeprowadzanych cyklicznie sesji Kaizen. Właściwie wdrożony i przystosowany do warunków danego przedsiębiorstwa program zarządzania kadrą, a także system efektywnego zarządzania parkiem maszynowym są w stanie wygenerować kolejne oszczędności w miesięcznej puli dedykowanej na obsługę transportu bliskiego w firmie. W zależności od sytuacji, całkowite oszczędności dla firmy decydującej się na wdrożenie outsourcingu transportu wewnętrznego sięgać mogą nawet 40 proc. - podkreśla Edyta Kościelska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH