Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci zwiększają wydatki reklamowe

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 12-03-2013, 11:21

Według danych firmy badawczej Nielsen, dwie najaktywniejsze medialnie sieci handlowe - Lidl i Biedronka - wydały w tydzień na reklamę telewizją łącznie 8,6 mln zł.

Opierając się na oficjalnych cennikach stacji TV w okresie 25.02 - 03.03 sieć Lidl wydała 4 719 188 zł, a Biedronka - 3 896 870 zł.

Ponadto, w zestawieniu TOP 10 najaktywniejszych reklamowo marek znaleźli się: Plus (10 640 507 zł), Play (9 225 154 zł), ING Ban Śląski (7 179 076 zł), TMobile (5 189 266 zł), Knorr (4 559 768 zł), Eurobank (4 124 436 zł) oraz Cyfrowy Polsat (3 649 080 zł) i Orbit (3 554 427 zł).

Jak już pisaliśmy, dyrektor generalny Biedronki - Tomasz Suchański - potwierdził, że sieć zamierza w tym roku pozostawić wydatki reklamowe na wysokim poziomie, porównywalnym z 2012 rokiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH