REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

SMB oraz MB SMG/KRC podpisały umowę o współpracy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 14:56

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC podpisały umowę o współpracy dotyczącą badań z zakresu marketingu bezpośredniego. Projekt otrzymał nazwę Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego.

REKLAMA

Na mocy umowy do przeprowadzanego przez MB SMG/KRC badania Target Group Index (systematyczne badanie konsumenckie realizowane przez SMG/KRC na próbie 36 000 respondentów), zostaną dołączone moduły poświęcone marketingowi zintegrowanemu. Porozumienie podpisali prezesi obu organizacji - Leszek Konkel (SMB) oraz Krzysztof Kruszewski (MB SMG/KRC).

Dzięki badaniom zostaną przeanalizowane zachowania konsumenckie dotyczące częstotliwości i sposobów korzystania z: przesyłek bezpośrednich, katalogów, gazetek
i ulotek reklamowych, ofert i informacji telemarketingowych (w tym sms-ów oraz infolinii) oraz ofert handlowych w sieci.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania Umowy z tak renomowanym instytutem jakim jest SMG/KRC, posiadającym ogromne doświadczenie, know-how oraz zasoby ludzkie. Po kilku latach przerwy wracamy do badań marketingu zintegrowanego - najbardziej dynamicznie rozwijającej się dziedziny komunikacji marketingowej. Jesteśmy przekonani, że wyniki tych badań przyczynią się do efektywniejszego prowadzenia biznesu przez członków SMB oraz służyć będą dalszej edukacji branży - a więc najważniejszego celu statutowego stowarzyszenia - powiedział Leszek Konkel.

- Przyjęcie perspektywy konsumenta przy planowaniu komunikacji marketingowej, to jeden z najsilniejszych, niekwestionowanych trendów ostatnich lat w naszej branży. Zintegrowany przekaz musi uwzględniać oczywiście wszelkie kanały komunikacji. Wniosek z tego taki, że wszystkie bez wyjątku kanały komunikacji powinny opierać się na modelach planowania biorących pod uwagę perspektywę konsumenta. Z tego punktu widzenia, umowa pomiędzy Millward Brown SMG/KRC, a Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, to krok milowy w budowie świata w pełni zintegrowanej komunikacji marketingowej. Połączone z projektem Target Group Index Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego pozwalają de facto zniwelować historyczny podział na ATL i BTL. Już niedługo media plannerzy i reklamodawcy będą mogli systematycznie i wiarygodnie budować kampanie oparte na wszystkich istotnych dla nich elementach marketing mix - Krzysztof Kruszewski, Dyrektor Generalny Millward Brown SMG/KRC

Pierwsze wyniki badania poznamy na przełomie września i października 2009 roku.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bielik 18-05-2009, 15:57:
"know how", "media planner" ? Panie Leszku, a po polsku nie można? To jest projekt Polskie Badania Rynku Bezpośredniego czy Direct Market Polish Research?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH