Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sotrender poszerza miesięczne analizy o nowy serwis

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2014, 18:15

Sotrender, znany do tej pory przede wszystkim z raportu FanpageTrends, rozpoczyna nowy cykl analiz tym razem dedykowanych serwisowi YouTube.

YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można sprawdzić jak w należącym do Google serwisie filmowym radzą sobie marki oraz vlogerzy.

YouTube staje się coraz popularniejszym medium także w Polsce. Według badania Megapanel PBI/Gemius z listopada 2013 r. rzeczywiste liczby użytkowników Facebooka i YouTube są bardzo podobne i wynoszą odpowiednio 15,7 i 15,2 mln. Marki nie mogą przejść obojętnie obok reklamowego potencjału serwisu, który pozwala na promowanie produktów poprzez publikowanie materiałów na własnych kanałach, wyświetlanie reklam, a także prowadzenie nietypowych działań marketingowych, takich jak np. współpraca z vlogerami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH