Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sponsorzy rozdadzą 200 tys. biletów na Euro 2012

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 15-03-2012, 08:40

Osoby, którym nie udało się kupić biletów na nadchodzące piłkarskie mistrzostwa w bezpośredniej sprzedaży prowadzonej przez UEFA lub partnerów tej imprezy, wciąż mają szansę zostać ich posiadaczami. Jak wynika z danych UEFA, do jakich dotarł DGP, prawie 200 tys. wejściówek trafiło do rąk sponsorów, wśród których są Coca-Cola, Carlsberg, McDonalds, czy E.Wedel - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

To jedna trzecia tego, co mogli kupić kibice w bezpośredniej sprzedaży poprzez aplikacje.

Akcje promocyjne sponsorów, w których nagrodą jest wejściówka na mecz, odbywają się od maja 2011 r. Dlatego szacuje się, że już ponad 100 tys. biletów zostało rozdanych. To oznacza, że do wygrania wciąż jeszcze jest kilkadziesiąt tysięcy wejściówek. Można się o nie starać do końca maja br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH