Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż Fraikin Polska wzrosła w 2012 roku o 35 proc.

  • Autor: RW., portalspożywczy.pl
  • Data: 11-02-2013, 11:24
Sprzedaż Fraikin Polska wzrosła w 2012 roku o 35 proc.
Artur Nowicki, dyrektor generalny Fraikin Polska

Założenia poprzednich lat wskazywały na dynamikę wzrostu branży CFM oraz na wzrost popularności wynajmu długoterminowego. Wyniki, jakie Fraikin Polska uzyskała za rok 2012, potwierdziły te założenia, gdyż spółka odnotowała 35 proc. wzrost sprzedaży w odniesieniu do roku 2011, jednocześnie zarządzając na koniec 2012 roku flotą o 21 proc. większą niż w roku ubiegłym. Obecnie flota Fraikin liczy ponad 2 050 pojazdów ciężarowych.

Z początkiem 2012 roku Grupa Fraikin rozpoczęła również działalność na sąsiadujących rynkach Czech i Słowacji.

Rok 2012 we Fraikin Polska był rokiem wielu ważnych wydarzeń i przedsięwzięć. Oprócz koncentracji na dalszym umacnianiu głównej działalności, czyli wynajmie długoterminowym (80 proc. floty Fraikin to pojazdy objęte kontraktami długoterminowymi), Fraikin Polska skupiła również uwagę na rozwoju usługi wynajmu krótkoterminowego. W maju Spółka otworzyła oddział w Krakowie: w dwóch lokalizacjach, a na początku grudnia usługa wynajmu krótkoterminowego zawitała również do Wrocławia - dokładniej do Pietrzykowic.

W związku z dynamiką rynku oraz coraz większymi potrzebami klienta, Fraikin Polska zadbała również o wzbogacenie swojej oferty. Do gamy pojazdów przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy trafiły, aż cztery nowe typy pojazdów: małe chłodnie, pojazdy skrzyniowe, wywrotki, busy do przewozu osób. Oprócz bogatszego asortymentu, Fraikin zwiększyła również ilość najbardziej pożądanych na rynku pojazdów dostawczych, dzięki czemu flota przeznaczona na wynajem krótkoterminowy wzrosła o 25 proc.

- Wszystkie działania jakie podjęliśmy w 2012 roku opierały się o realizację rosnących potrzeb Klientów. Nowe oddziały, jeszcze szersza gama pojazdów oraz znaczący wzrost floty w wynajmie krótkoterminowym - to efekt coraz większego zainteresowania wynajmem pojazdów użytkowych." - mówi Artur Nowicki. „Przedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają zalety wynajmu, różnorodność korzyści jakie przynosi oferowana przez nas usługa, niezależnie od tego czy jest to wynajem krótko-, średni- czy długoterminowy. - dodaje.

Rok 2012 we Fraikin Polska pokazał, że usługa wynajmu trafia do coraz szerszego grona odbiorców. Spółka zwiększyła nie tylko ilość klientów, ale również ilość branż, w których wynajem zaczął zdobywać uznanie. „Przedsiębiorcy coraz świadomiej podchodzą do zarządzania flotą i coraz ufniej zwracają się w stronę outsourcowania flot przez wyspecjalizowanych operatorów, dzięki czemu z roku na rok docieramy do coraz nowszych branż przemysłu" - mówi Artur Nowicki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.