Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

System SFA musi być skrojony na miarę

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2014, 14:37
System SFA musi być skrojony na miarę
(fot. mat.pras.)

Oczekiwania i potrzeby odnośnie rozwiązania SFA różnią się w przedsiębiorstwach, co wynika m.in. ze specyfiki prowadzonej działalności, wielkości czy struktury organizacyjnej firmy. Zadaniem dostawcy technologii mobilnej klasy SFA jest dokładne zbadanie tych potrzeb celem dostarczenia elastycznego rozwiązania "skrojonego na miarę” konkretnej firmy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Trzpiel, dyrektor sprzedaży i rozwoju rynku krajowego w Infinite.

Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy? - Ważny jest wachlarz oferowanych funkcjonalności, jak również intuicyjność oraz skalowalność systemu. Z pewnością nie bez znaczenia jest także możliwość integracji aplikacji mobilnej z pozostałymi systemami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie, tj. ERP czy CRM, a także bezpieczeństwo danych. Na rynku nie brak dostawców rozwiązań SFA, jednak oferują oni często wyłącznie podstawowe funkcjonalności sprzedażowe. W konsekwencji obserwujemy dominującą rolę firm informatycznych, które znają oraz rozumieją oczekiwania danej branży i we współpracy z klientami rozwijają nowe funkcjonalności wpisujące się w ich potrzeby - podkreśla Jarosław Trzpiel.

- Gromadzenie i analizowanie danych jest niezbędne dla zapewnienia przejrzystości operacji biznesowych, bez względu na wielkość firmy. W związku z tym w najbliższej przyszłości z pewnością zaobserwujemy dynamiczny rozwój modułów analitycznych oraz raportowych. Przykładowo, dysponując statystykami, dotyczącymi czynności przedstawiciela handlowego w danych punkcie sprzedaży, będziemy mogli sugerować kolejne aktywności czy optymalny koszyk sprzedaży. W przyszłości stawiamy również na dalszy rozwój rozwiązań KPI, dzięki czemu nasi klienci będą w stanie jeszcze szybciej reagować na zmiany rynkowe, tym samym umacniając swoją pozycję biznesową - dodaje.

Dyrektor sprzedaży Infinite zwraca uwagę, że w odpowiedzi na coraz większe wymagania, jakie rynek stawia przedsiębiorcom w zakresie analityki biznesowej, jego firma zdecydowała się na wprowadzenie rozwiązania Business Intelligence, które umożliwia skuteczne zarządzanie stale rosnącą ilością informacji biznesowych. - Aplikacja BI pozwala firmom z ogromu danych biznesowych, jakie przetwarzają każdego dnia, wyłonić te najważniejsze, a ich analizę przekuć w zyski. A to za sprawą kompleksowego zestawu narzędzi analitycznych tj. interaktywny kokpit menedżerski, analizy drill-down, dynamiczne raporty czy geomarketing - zaznacza Trzpiel. 

Dodatkowo, we współpracy z firmami monitorującymi sprzedaż, Infinite rozbudowuje moduł ankiet około-sprzedażowych. - Dzięki temu nasi klienci są w stanie jeszcze lepiej wykorzystać informacje handlowe. Co więcej, dzięki szeroko zakrojonej działalności zagranicznej, system Infinite SFA jest już dostępny w 10 wersjach językowych. Podczas pracy nad każdą z nich kładliśmy nacisk na potrzeby biznesowe lokalnych klientów - podsumowuje nasz rozmówca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH