Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Systemy wsparcia sprzedaży SFA oszczędzają czas i kilometry

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2016, 11:02
Systemy wsparcia sprzedaży SFA oszczędzają czas i kilometry
Paweł Gołubiak, Head of Workforce Solutions w eLeader

Profity, jakie mają firmy korzystające z systemów wsparcia sprzedaży moglibyśmy sprowadzić do pieniędzy i teoretycznie zamknąć temat. Każdy zaoszczędzony kilometr drogi, kwadrans pracy, litr benzyny, czy dodatkowa „twarzyczka” produktu na półce zwielokrotnione w czasie i zasobach kadrowych dają w okresach referencyjnych nawet kilkunastoprocentowe wzrosty – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gołubiak, Head of Workforce Solutions w eLeader.

Ale to nie wszystko. Ustandaryzowane dane i automatyzacja poprawiają kulturę pracy, odciążają pracowników na przykład z manualnego raportowania i pozwalają skupić się na istocie zadań, czyli budowaniu relacji z klientami. Możliwość raportowania pracy na własnych urządzeniach pozwala poczuć się bardziej komfortowo i zmniejsza opory płynące ze starych nawyków. Dodatkowo wielokrotnie słyszymy od managerów, że po wprowadzeniu rozwiązania wreszcie mogą opierać swoje decyzje na wiarygodnych danych, a nie na intuicji, czy wątpliwej jakości raportach. Dla każdego kto rozliczany jest z egzekucji strategii sprzedażowych to ogromna korzyść – podkreśla Paweł Gołubiak.

W jego opinii rynek systemów wsparcia sprzedaży, to przede wszystkim ogromny, wrzący tygiel, w którym duże firmy o ugruntowanej pozycji w Polsce i na świecie konkurują z małymi startupami co nieustannie zwiększa jakość tego typu rozwiązań. - Jeśli chodzi o samą Polskę, to w ostatnich latach rynek mocno dojrzał, wzrosła świadomość firm, że przy przekroczeniu pewnego punktu krytycznego w rozwoju sieci sprzedaży, nie sposób funkcjonować bez dobrego systemu automatyzującego pracę zespołów mobilnych. Z kolei podmioty, które od lat korzystają z takich rozwiązań systematycznie śledzą rozwój aplikacji SFA / FFM i podglądają konkurencję – mówi Paweł Gołubiak.

Podkreśla, że nieocenionym źródłem informacji dla firm wybierających rozwiązanie SFA są coraz liczniejsze specjalistyczne raporty takich autorytetów jak Gartner czy POI mocno stymulujące rozwój SFA. Dla przykładu eLeader w ostatnim czasie wprowadził na rynek moduł automatycznego układania tras, głosową obsługę zamówień oraz eLeader Shelf Recognition, poszerzającą system Mobile Visit o raportowanie fotograficzne. Dodatkowo za chwilę swoją premierę będzie miało rozwiązanie znacząco zwiększające sprzedaż w kanale tradycyjnym, zarezerwowane dotychczas tylko dla kanału nowoczesnego.

Dostawcy SFA przygotowują coraz bardziej innowacyjne rozwiązania i zapewniam, że czeka nas jeszcze nie jedna rewolucja technologiczna w tym obszarze. - W eLeader mamy dostęp do potężnego zbioru doświadczeń z projektów realizowanych na każdym z zamieszkałych kontynentów. Praca z tak różnorodnymi odbiorcami jest niezwykle inspirująca, a tworzone dla nich rozwiązania krzyżowo dają i będą generować potężny zastrzyk możliwości w obszarze zarządzania procesami w terenie i skutecznej egzekucji założonych strategii sprzedażowo- marketingowych oraz mobilnej obsługi klienta – mówi Paweł Gołubiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artmetic 26-11-2016, 00:32:
Systemy SFA, CRM, ERP:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.