Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Tesco i Asda przodują w click&collect

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Instantly, prawie dwie trzecie (60 proc.) brytyjskich konsumentów uważa, że Tesco oferuje najlepsze usługi click&collect. Na drugim miejscu zestawienia znalazła się Asda z wynikiem 47 proc.

Tesco i Asda przodują w click&collect
(fot. PTWP)
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-08-2015, 12:12

W pytaniu o najniższą jakość usług prawie jedna czwarta respondentów (24 proc.) nie potrafiła wskazać żadnego detalisty, niemniej Amazon zebrał 16 proc. głosów. Ponad połowa (57 proc.) przepytanych osób używa click&collect, bo jest tańszy od innych form dostawy, a 72 proc. twierdzi, że pozwala zaoszczędzić czas. Ponadto 42 proc. ankietowanych jest skłonnych zapłacić nawet 5 funtów za usługę, a tylko jedna trzecia (30 proc.) jest zdania, że ta forma dostawy akurat powinna być darmowa. Z analizy wynika, że click&collect ma największy potencjał w sektorze odzieżowym - ponad połowa (56 proc.) konsumentów wybiera tą formę dostawy dla zakupów odzieżowych robionych online.

- Wysokie oceny konsumenckie pokazują, że Tesco podchodzi bardzo skrupulatnie do realizacji strategii rozwoju wielokanałowej sprzedaży, jak i dostawy. Tesco doskonale rozumie potrzeby oraz oczekiwania klientów, co potwierdza między innymi współpraca tego detalisty z Paczkomatami InPost w Polsce - komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

- Wprowadzenie zautomatyzowanych punktów click&collect w pobliżu dużych placówek handlowych jest odpowiedzią na potrzebę nieograniczonej dostępności 24/7 w dogodnej lokalizacji. Taka współpraca rynkowych graczy sprawdza się idealnie w każdym kraju, gdzie rozbudowujemy sieć Paczkomatów InPost - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Integer.pl RSS ALERT    /    Rafał Brzoska RSS ALERT    /    paczkomaty InPost RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Asda RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.