Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trendy konsumenckie napędzają logistykę produktów mrożonych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-05-2016, 14:23
Trendy konsumenckie napędzają logistykę produktów mrożonych
Marcin Szlęzak, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics Sp. z o.o.

Konsumenci w Polsce są coraz bardziej świadomi, wybierają produkty wartościowe, zawierające, jak najmniej konserwantów i ulepszaczy smaku. Takimi produktami są warzywa i owoce zamrożone natychmiast po zbiorach oraz coraz większa ilość dań gotowych – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Szlęzak, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics Sp. z o.o.

Podkreśla, iż w dzisiejszej dobie, gdzie brakuje nam czasu, nie sposób przecenić tego, że możemy przygotować posiłek szybko. Powyższe zjawiska wpływają na zwiększenie spożycia produktów mrożonych, które jak donoszą badania, zachowują świeżość i wartości odżywcze. - Obserwując dojrzałe gospodarki, takie jak kraje Europy Zachodniej, Skandynawię, czy Stany Zjednoczone zauważamy, że segment produktów mrożonych, w skład których wchodzą warzywa i owoce, dania gotowe, ryby, mięso, lody, pieczywo mrożone, desery mrożone etc. jest kilkakrotnie większy niż w Polsce. Z uwagi na to zjawisko można przyjąć założenie, że segment produktów mrożonych w Polsce będzie wzrastał – mówi Marcin Szlęzak.

Zaznacza, że jednym z najbardziej istotnych elementów podczas realizacji dostaw tego typu artykułów jest zapewnienie ciągłości dostaw, bardzo wysokiej jakości serwisu, oraz stałej temperatury na każdym etapie transportu – która wynosi -18°C - Zaobserwować można coraz większe rozdrobnienie przy dostawie do jednego odbiorcy. Niezbędne staje się aby operator logistyczny produktów mrożonych dopasowywał się do rosnących oczekiwań rynku pod kątem jakościowym, prawnym oraz technologicznym – mówi dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics.

Dodaje, że zmiana modelu dostaw pociąga za sobą konieczność ogromnej elastyczności ze strony operatora oraz konieczność dopasowania floty transportowej do oczekiwań rynku.

Frigo Logistics to przedsiębiorstwo zajmujące się logistyką produktów głęboko mrożonych. Jest jednym z czołowych krajowych operatorów logistycznych tych produktów oraz liderem w dystrybucji na terenie Polski.

Jest częścią Nichirei Holding Holland B.V, które z kolei jest częścią japońskiego koncernu Nichirei z siedzibą w Tokio, będącego jednym z czołowych operatorów w zakresie logistyki produktów głęboko mrożonych na świecie. Frigo Logistics posiada magazyny wysokiego składowania w temperaturze -22 °C w Żninie i Radomsku, punkt przeładunkowy w Warszawie. Spółka jest liderem w krajowym przewozie żywności w temperaturze -18 / - 22 °C.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.