REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Trendy na rynku produktów spożywczych nadają kierunek rozwoju sektora opakowań

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-08-2015, 11:54
Trendy na rynku produktów spożywczych nadają kierunek rozwoju sektora opakowań
Aleksandra Jędrzejewska, dyrektor marketingu Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski

- Tendencje w zakresie produktów są echem zmieniających się potrzeb i oczekiwań konsumentów, na które wpływ mają m.in. zmiany demograficzne zachodzące na całym świecie. Stawiają one nowe wyzwania przed przemysłem spożywczym, który musi im sprostać, dostarczając produkty dostosowane do współczesnego stylu życia - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Aleksandra Jędrzejewska, dyrektor marketingu Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.

REKLAMA

W wielu krajach mamy do czynienia ze zjawiskiem starzenia się społeczeństwa. W obecnych czasach ludzie żyją dłużej niż kiedyś – oczekuje się, że do 2050 roku liczba osób w wieku powyżej 60 lat przekroczy 2 miliardy.

- W związku z niższym przyrostem naturalnym oraz dłuższym życiem, osoby w wieku powyżej 60 lat są najszybciej rosnącą grupą konsumentów na całym świecie. Tetra Pak skupia się na pomaganiu producentom w dopasowywaniu ich produktów i opakowań do wymagań tej rosnącej i coraz bardziej znaczącej grupy konsumentów poprzez oferowanie ergonomicznych opakowań, które można pewnie trzymać w rękach i łatwo otworzyć. Dziesięć opakowań Tetra Pak posiada oficjalny certyfikat Szwedzkiego Towarzystwa Reumatologicznego (SRA), który potwierdza, że nawet osoby o nie w pełni sprawnych dłoniach mogą bez trudności otworzyć karton - mówi Aleksandra Jędrzejewska.

- Obserwujemy również trend rosnącej konsumpcji produktów „w drodze”. Oprócz tradycyjnych soków i napojów czy jogurtów pitnych, widzimy wzrost zainteresowania „płynnymi posiłkami”. Tutaj przykładem może być owsianka do picia, idealna na śniadanie do spożycia poza domem. Notujemy także wzrosty konsumpcji w kategorii napojów funkcjonalnych, jak na przykład napoje proteinowe typu shake przeznaczone dla ludzi aktywnych fizycznie. Wzrost zapotrzebowania na wymienione produkty wynika z faktu, że coraz więcej osób prowadzi aktywny tryb życia - dodaje ekspertka.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH