Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trwa promocja Polski i polskich smaków na EXPO 2015

  • Autor: pr
  • Data: 17-07-2015, 10:22
Trwa promocja Polski i polskich smaków na EXPO 2015
/ fot. shutterstock

Polska Organizacja Turystyczna wraz z regionem małopolskim, świętokrzyskim, podlaskim, kujawsko-pomorskim, dolnośląskim, lubelskim oraz gminami nadmorskimi i Warszawą przygotowała prezentacje, które mają przybliżyć specyfikę polskich regionów gościom Światowej Wystawy EXPO 2015. Do 6 września będą prowadzone działania promocyjne w Pawilonie Polski oraz przed budynkiem.

Program wydarzeń zawiera elementy bezpośrednio nawiązujące do projektu Pawilonu Polski, czyli sadu oraz jabłka.

Atrakcje na zwiedzających czekają już przed wejściem. Aranżacja przestrzeni przed budynkiem obejmuje 4 „wyspy”, w których umieszczone zostały wygodne siedziska zapewniające cień, wyposażone w urządzenia do wytwarzania mgiełki wodnej, obniżającej temperaturę wokół wyspy. Cała scenografia jest spójna z wizualizacją regionów oraz projektu Pawilonu Polski.

Małopolska zaprezentowała propozycje z zakresu turystyki miejskiej, przyrodniczej i kulinarnej. Ten ostatni element, w sposób szczególny wpisuje się w temat tegorocznej  Światowej Wystawy EXPO: „Wyżywienie planety, energia dla życia”. Można więc było spróbować nie tylko tradycyjnych przysmaków, takich jak słomki krakowskie, ale także przekąsek przygotowanych zgodnie z coraz popularniejszymi trendem slowfood.

 - Wszyscy goście byli częstowani jabłkami, również w postaci soku oraz „chipsów”, czyli suszonych kawałków jabłek oraz – cieszącymi się równie dużym powodzeniem – krakowskimi krówkami. Można było spróbować również waty cukrowej, zwykle dostępnej w różnych zaułkach Krakowa – mówi Katarzyna Gądek Wicedyrektor Wydziału Promocji i Turystyki w Urzędzie Miasta Krakowa, który jako pierwszy zaprezentował się w cyklu tygodni promocyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej. – Wszystkie  te atrakcje oraz wartość estetyczna całości spowodowały, że już w połowie tygodnia średnia liczba osób przychodzących do Pawilonu Polskiego wzrosła z czterech  do sześciu tysięcy! Prostota i nowoczesność formy, na którą postawiono nacisk podczas tej kampanii, przy jednoczesnym wyeksponowaniu symboli oraz tradycji miasta i regionu, pokazały Polskę, Kraków jako niezwykle atrakcyjny cel podróży – dodaje Katarzyna Gądek.

Wszystkie działania podjęte przez Polską Organizację Turystyczną w zakresie aktywności promocyjnych podczas Wystawy Światowej EXPO w Mediolanie realizowane są w ramach  projektu „Promujmy Polskę Razem” Działania 6.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 "Promowanie turystycznych walorów Polski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH