Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Trzy kolejne kraje w elastycznej sieci GLS Poland

Teraz również Włosi, Portugalczycy i Finowie wygodniej odbiorą paczki z Polski. GLS Poland reaguje na szybki rozwój polskiego e-commerce na rynku międzynarodowym. Wprowadza kolejne usługi i funkcjonalności ułatwiające sklepom dotarcie do klientów w innych krajach.

Trzy kolejne kraje w elastycznej sieci GLS Poland
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 06-03-2019, 13:05

Powiedzieć, że handel online nie zna granic, byłoby może jeszcze przesadą, ale transgraniczny rynek w błyskawicznym tempie kwitnie w całej Europie. Polskie sklepy online, zarówno duże, jak i te mniejsze, również z powodzeniem zdobywają klientów i coraz mocniejszą pozycję na zagranicznych rynkach. Pokazują to raporty i badania, wymiernie widać to również po wynikach operatorów logistycznych.

– Co roku liczba paczek eksportowych z Polski znacząco rośnie. Najwięcej z nich wysyłamy do Niemiec, coraz większy jest też wolumen paczek do krajów Europy Środkowo-Wschodniej, ważnym rynkiem jest tu m.in. Rumunia. Obserwujemy jednak, że rośnie liczba przesyłek właściwie do wszystkich krajów Unii Europejskiej – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Polskie e-sklepy konkurują na zagranicznych rynkach dobrym stosunkiem jakości do ceny, oferują również coraz lepszy serwis konsumencki. Mniejszym firmom dotarcie do klientów zagranicą ułatwiają też duże platformy transakcyjne. Każdy rynek ma swoją specyfikę, jednak bazowe oczekiwania odbiorców wszędzie są podobne. W przypadku sprzedaży online integralnym elementem oferty są metoda płatności, bezpieczeństwo danych osobowych, jak również kwestie ściśle logistyczne, w tym czas i sposób wysyłki oraz dostawy. Klienci w każdym kraju oczekują, że paczka dotrze do nich szybko i niezawodnie, ale okazuje się, że kluczowe znaczenie zyskuje dziś również elastyczność usługi kurierskiej.

– W praktyce oznacza to, że odbiorca zyskuje do wyboru coraz więcej opcji, przede wszystkim związanych z dostarczeniem paczki na ostatniej mili. Musi więc mieć do dyspozycji jeszcze lepszy i bardziej spersonalizowany kontakt z kurierem – dodaje Tomasz Kroll.

GLS Poland kilka lat temu wprowadził dodatkową usługę FlexDeliveryService. Polega na tym, że odbiorcy paczek mogą aktywnie uczestniczyć w realizacji doręczenia i korzystać z szeregu opcji jak m.in. zmiana daty dostawy, doręczenie na nowy adres, odbiór własny w oddziale lub w punkcie ParcelShop, pozostawienie paczki we wskazanym przez odbiorcę miejscu, również bez podpisu na terenie adresu doręczenia.

więcej informacji:

GLS Poland RSS ALERT    /    Tomasz Kroll RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.