REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tyle samo kobiet co mężczyzn myśli o własnym biznesie - raport o Millenialsach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-03-2016, 09:38

Tyle samo kobiet co mężczyzn (74 proc.) z pokolenia Millenialsów myśli o założeniu własnego biznesu. Prawie połowa ankietowanych pań (46 proc.) chciałaby to zrobić  w dalszej przyszłości (powyżej dwóch lat) – wynika z badania wykonanego na zlecenie home.pl przez ARC Rynek i Opinia.

REKLAMA

Millenialsi, zwani pokoleniem Y, to ludzie urodzeni w latach 1980-1995. Szacuje się, że w ciągu najbliższej dekady znacząco wpłyną na kształt światowej gospodarki. Będą stanowili aż 75 proc. globalnej siły roboczej. Już teraz w Polsce żyje 9 mln osób, które uznaje się za przedstawicieli pokolenia Millenialsów. Osoby te zostały przebadane przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie home.pl. 

- Kobiety należące do pokolenia Y nie boją się ryzykować. Wbrew obiegowym opiniom, to własnie one w ciągu najbliższych lat zostaną przedsiębiorcami. Z pomocą przyjdą im nowe technologie, dzięki którym założenie dobrze prosperującego sklepu internetowego, bloga, oraz aplikacji będzie tanie i wygodne  - mówi Marta Puczyńska, dyrektor działu marketingu i sprzedaży w home.pl.

W jakich branżach chcą działać? Chcą zajmować się handlem (12 proc.) i marketingiem, reklama oraz public relations (6 proc.), działać w branży spożywczej (7 proc.), IT (6 proc.), kosmetycznej (5 proc.), odzieżowej (5 proc.) i turystycznej (3 proc.).

Badanie ARC Rynek i Opinia zostało wykonane w dniach 11 – 14 lutego 2016 r. Jego celem było sprawdzenie podejścia i skłonności pokolenia millenialsów do zakładania własnego biznesu. Respondentami były osoby urodzone w latach 1980-1995.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH