Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Umowa Polskiego Jadła z agencją ITBC

  • Autor: newsline.pl
  • Data: 14-07-2008, 14:02

Agencja ITBC Communication podpisała z Grupą Kościuszko "Polskie Jadło" S.A. umowę na stałą obsługę w zakresie relacji inwestorskich.

Nowy klient ITBC Communication to notowany na warszawskiej GPW operator sieci restauracji klasy Premium „Polskie Jadło", a także restauracji z segmentu Fast Food działających na rynku pod markami „Lanczowisko" oraz „Ready&Go". Umowa zawarta została na czas nieokreślony.

Ze strony ITBC Communication za projekt odpowiada dział relacji inwestorskich kierowany przez Daniela Kordela, który wcześniej odpowiedzialny był m.in.: za opracowanie i realizację kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej pierwszej publicznej emisji akcji Grupy Kościuszko Polskie Jadło S.A.

Grupa Kościuszko „Polskie Jadło" S.A. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło". Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w autorskim modelu franszyzowo-operatorskim pod markami „Polskie Jadło", "Lanczowisko" oraz „Ready&Go". Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż ekskluzywnych wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką „Polskie Jadło".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH