Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever obciął wydatki na reklamę w TV o 35 proc.

  • Autor: WirtualneMedia.pl
  • Data: 04-04-2011, 10:09

W I kwartale br. najwięcej na reklamę w TV wydał Unilever, który osiągnął tę pozycję mimo tego, że zmniejszył wydatki na ten cel o 35 proc. - podał serwis WirtualneMedia.pl.

Unilever wydał na reklamę w I kw. 106,54 mln zł. Druga na liście jest firma Nestle Polska, która na ten cel poświęciła 94,916 mln zł, czyli ok.. 5 mln zł mniej niż rok temu.

Wśród największych reklamodawców z branży spożywczej znaleźli się także: Danone (68,98 mln zł), Ferrero Polska (45,33 mln zł) oraz Mars Polska (41,48 mln zł.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH