Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever zwiększa wydatki na marketingową strategię marketingową

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 19-06-2009, 09:58

Unilever zwiększył swoje cyfrowe wydatki w USA z 3 do 15 procent wartości całego marketingowego budżetu. Podobne zmiany koncern zamierza przeprowadzić również na rynku brytyjskim.

Agencja reklamowa Fallon zajmie się cyfrową strategią marki Unilever.

Zadaniem Fallon będzie opracowanie całościowej strategii, mającej na celu ożywienie sposobu działania Unilever w przestrzeni cyfrowej. Pierwszym zadaniem w ramach tej strategii ma być stworzenie na nowo głównego miejsca koncernu w internecie, jakim jest witryna unilever.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH